Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peaches schreef:Ik had van de epics maat 3 en 2 maar 3 was te groote en 2 te klein, maar nu had ik van de gloves maat 2,5 en 3 maar zelfs 3 lijkt te klein dus morgen ruilen voor een 3,5 en een 4
Crista schreef:ik heb nu mijn Bare's een paar weken en loop toch wel tegen wat probleempjes op, wie kan mij helpen??
Ik heb nog steeds moeite met aan én uitdoen... iemand dé gouden tip voor mij of moet ik gewoon heeeeeeel veel blijven oefenen??
En als mijn pony ze aan heeft lijken ze iets te "klossen" (ze maken een beetje herrie als ze ermee draaft of galoppeert)
Heb ze al een gaatje strakker gedaan en nu is het wel minder maar durf ze niet zo goed nog strakker te doen want ben bang dat ik ze dan helemaal niet meer aan krijg...
Wat zouden jullie doen? Toch strakker of zo laten?
Ze draaien niet enzo, en hoe gek ze ook doet, ze gaan neit uit, dus dat is het probleem niet....
Zit er in dubio of ik ook de bare's wil voor haar achtervoetjes of dat ik toch voor een ander type ga...(wilde eigenlijk de Edge maar die hebben ze niet in kleine maatjes....iemand enig idee óf die nog gaan komen??)
skessa schreef:leuk filmpje. Op de officiële sites lees je altijd dat je beslist niet aan de gaiter moet trekken, maar het werkt idd wel.
arno8 schreef:Ook boort hij er vaak een gat in zodat vocht eruit kan,
arno8 schreef:Crista schreef:ik heb nu mijn Bare's een paar weken en loop toch wel tegen wat probleempjes op, wie kan mij helpen??
Ik heb nog steeds moeite met aan én uitdoen... iemand dé gouden tip voor mij of moet ik gewoon heeeeeeel veel blijven oefenen??
En als mijn pony ze aan heeft lijken ze iets te "klossen" (ze maken een beetje herrie als ze ermee draaft of galoppeert)
Heb ze al een gaatje strakker gedaan en nu is het wel minder maar durf ze niet zo goed nog strakker te doen want ben bang dat ik ze dan helemaal niet meer aan krijg...
Wat zouden jullie doen? Toch strakker of zo laten?
Ze draaien niet enzo, en hoe gek ze ook doet, ze gaan neit uit, dus dat is het probleem niet....
Zit er in dubio of ik ook de bare's wil voor haar achtervoetjes of dat ik toch voor een ander type ga...(wilde eigenlijk de Edge maar die hebben ze niet in kleine maatjes....iemand enig idee óf die nog gaan komen??)
Misschien heb je hier iets aan?
http://www.youtube.com/watch?v=gGSabvhy4JM
deedee19 schreef:peaches schreef:Ik had van de epics maat 3 en 2 maar 3 was te groote en 2 te klein, maar nu had ik van de gloves maat 2,5 en 3 maar zelfs 3 lijkt te klein dus morgen ruilen voor een 3,5 en een 4
ik zit een beetje met hetzelfde probleem met gewone schoenen (dus zonder de gaithers zeg maar) welke maat hoeven heeft jouw paardje? (kan ik een beetje vergelijken) En met welke glove ben je nu geslaagd?
Isapaardje schreef:Op het laatst hoor ik de zin "zit hij zo goed als aan".
Betekent dit dan nog net niet helemaal?![]()
Ik heb tijd geleden ook de bare gekocht gehad, maar kreeg ze werkelijk niet aan. Ook niet door aan de gaiter te trekken.
Klein hoefje, klein stug schoentje en pony die niet van plan is lang op 1 hoef te staan (toen door gevoeligheid vanwege bevangenheid). Heel snel dus de bare geruild voor de epic.
Die kreeg ik wel aan, maar de gaiter niet dicht (kennelijk dachten ze bij easyboot dat kleine pony's ook dunne beentjes hebben
Epics staan mede daarom ook nog altijd nieuw in de kast
peaches schreef:Mijn pony heeft 140mm breed als lang en we zijn nu geslaagd voor de easyboots glove maat 3,5. Maat 3 is van 138-141 dus 3,5 zal wel van 142 - 145 zijn. Dus vraagt me niet hoe het kan maar ze zijn niet te draaien.