Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horsesandme schreef:Marjo89 schreef:
Ik ken iemand die ermee rijdt, haar fjord heeft heel ronde hoeven.
En zij is er erg over te spreken, maar zijn alleen geschikt voor hoeven die natuurlijk stand hebben.
Dit ivm het soort frame wat over de hoefballen valt.
Ik vind het mooie schoenen. Zeer stevig en degelijk. En snel schoon te maken.
Hmm ok. Mijn paard word niet natuurlijk bekapt.
Weten jullie wat de kosten zijn om een passer te laten komen..
peaches schreef:Renegade gebruikers, even een vraagje
Vandaag een ritje op de renegades gemaakt en ze lijken echt super te zitten! Eindwlijk een schoen die niet draait. De gloves en de equine fusions deden dit wel. Dus dikke plus voor renegade!
maar....als ik galopeer, op zandpaden of gras, ze maakten een heel hard kloppend geluid alsof ze klepperen. Wie herkent dit en is dit normaal? En kan ik hie iets aan veranderen?
keona schreef:Ik heb dit niet bijde schoenen die goed passen,bij de kleine voet waar ik dus gewoon een te grote maat aan heb zitten heeft dit wel beetje..als het maar blijft zitten dan is het toch goed
lotje5lotje schreef:Ik rij al jaren tevreden met Renegades (behalve die ellendige kabels die vaak breken....)
Afgelopen week is mijn ene voorschoen 2x onderweg gedraaid...dat betekent volgens mij dat de schoen te klein is geworden (of de hoef groter, met gevolg kabel gebroken en veel gepruts om er een nieuwe in te doen. Een maat grotere schoenen is veel te groot helaas.
peaches schreef:Haha wat een super leuk filmpje! Die heeft er wel zin in!