Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hestejente schreef:Nare fotos... zelfs ik als relatieve leek zie nog dat Gimlis paard en singasongs haf echt niet lekker op hun voeten staanSingasong, was was/waren jouw reden(en) om je paardje te laten beslaan?
DubbelDun schreef:@singasong : had dat paard een probleem middenvoor op de hoef zodat de druk van een lip in het midden niet gewenst was misschien ??
Slofje schreef:Mooi om zo te zienop de 5-na-laatste foto's (en ook wat foto's daarvoor) zie ik wel een enorm uitgeplatte hoef.
scoxxx schreef:@ Singasong: mooi echt keimooi fotoverhaal!
Waarom was jouw paardje zo stijf overigens?
DubbelDun schreef:Voor het afvoeren van afvalstoffen helpt mariadistel goed.
mirgino schreef:kan je mariadistel gewoon bijvoeren?
kan ik een emmer kopen en zo geven aan mijn paard of moet hij het echt nodig hebben?
singasong schreef:Splinter schreef:volgens bodegraven is ze niet HB geweest, en adh van de RX foto's moest ze op ijzers, ze had volgens Bodegraven alleen dunne zolen....
met ijzers liep ze na een week even slecht als zonder.
Jeetje en wat voor verklaring hadden ze er voor dat ze na een week zo slecht liep op de ijzers? En hoe is het nu dan?
Splinter schreef:Er is ooit eens een filmpje geplaatst volgens mij in dit topic over een lezing van een professor die aangaf wat er gebeurde, als je een paard veel suikers voerde, met de witte lijn. ( hij had dan zn hand tegen de muur en iemand anders moest hem voeren)
ik kan deze niet meer vinden, weet iemand nog deze te vinden???
Splinter schreef:[
Nu ben ik 1,5 jaar verder en ruim een jaar zuiver, zonder ijzers en ook al een jaar zonder hoefschoenen! Dus alles is goed gekomen, hoeven zijn hard, weer concaaf en ze land allang niet meer op de toon!