Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Succes vandaag met de foto's voor de Ivy's!
Hebben jullie er ook zo'n buikpijn van?
Vanochtend al gebeld met de dierenarts. Die komt begin van de middag voor foto's. Ik wil gewoon weten hoe het er van binnen uit ziet. Ze kwakkelt teveel en ze is 25, ik wil gewoon weten of het nog reëel is voor haar om door te gaan.
IvysToeter schreef:Hier viel het gelukkig mee met Ivy.
Voldoende zool, amper kanteling.
Dierenarts adviseerde om de foto's aan de hoefsmid te laten zien zodat hij de teen goed kon kappen.
Er rekening mee kon houden.
Hij adviseerde ook echt alleen droog hooi te geven.
Naath86 schreef:Vanmiddag de da geweest voor foto's. Hij zag het nog niet zo somber in met goed voerbeleid en goede hoefsmid erbij. Nadeel vond ik dat ie teveel pushte om ijzers eronder te doen en samen te werken met hun smid, terwijl ik gewoon graag mijn eigen wil houden. Had ik niet zo'n goed gevoel bij.. Direct ook al even de foto's doorgestuurd aan de hoefsmid en die gaf aan dat ie wel erger had gezien wat ook weer goed kwam, wat uiteraard voor Chica niks wil zeggen.. voordeel is wel dat haar zool vrij dik is, hoefsmid is al aan het kijken om zsm langs te komen.
Moet de buut weer verhogen naar 2x 1 zakje per dag en Ascal en Relaquine erbij.
Ik vind het zelf moeilijk oordelen de foto's, dus ben benieuwd naar jullie mening.
[ [url=m/nOyLW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KzxTrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Barbara, nee lastig.. Ik kijk zelf ook liever naar de symptomen. Je kan kijken om misschien kurkuma of Gluco balance bij te geven?
Sappos, dat niet meer heen willen, zo herkenbaar! Eigenlijk gewoon het niet onder ogen willen zien ofzo...
Petra succes in Utrecht!