Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amable_Chica schreef:@ponny_power Kan het niet zijn dat je paardje gevoelig loopt, omdat hij/zij van de ijzers gehaald is? Aangezien je ook al zei dat de hoeven niet warm zijn enz? Ik ken een paardje die heeft nadat haar ijzers er onder vandaan gehaald werden nog een hele tijd gevoelig gelopen...
Amable_Chica schreef:Ook vroeg ik mij af waarom jullie je paarden allemaal krachtvoer geven, is dat echt om de vitamines en mineralen? Of om ze op gewicht te houden? Of natuurlijk wat anders.
mysa schreef:ponny_power: ik vind hem ook extreem kort op z'n hoeven. Dit zou best eens (een deel) van het probleem kunnen zijn.
Ik begrijp dat jij verder pb't met de vorige eigenaresse. Ik ben wel erg geïnteresseerd in die ontsteking waarover zij schreef. Dit omdat mijn pony ook nogal atypisch bevangen was, en er speculaties zijn op het gebied van een ontsteking. Als jij er meer van hebt gehoord, zou je mij dan willen pb-en? Vind het onder de omstandigheden niet zo handig om haar op dit moment een pb te sturen over de oorzaak.