Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Somebitch schreef:Tegen wie heb je het Faily? Bij mij is het geen gal, het bultje bij die van mij is keihard of te wel een schiefel zoals ik al dacht. Hij is wel kleiner geworden sinds ik de BoT beschermer gebruikt heb maar weg is hij niet.
PartoutZ schreef:Fransje.. kreeg je dan de hele week elke dag les? Ik heb de hele opleiding van een jaar gevolgddit waren 4 modules met elke module 3 dagen les, maar die dagen waren wel verdeeld met weken ertussen om thuis te oefenen.
fransje23 schreef:PartoutZ schreef:Fransje.. kreeg je dan de hele week elke dag les? Ik heb de hele opleiding van een jaar gevolgddit waren 4 modules met elke module 3 dagen les, maar die dagen waren wel verdeeld met weken ertussen om thuis te oefenen.
Je begon met een intro-dagcursus en daarna de weekcursus van maandag tot vrijdag en dan dagelijks les en op vrijdag examen.
Ben overigens niet laaiend enthousiast over Massage Hippique.. Maar dat gaat wel erg off-topic