carika schreef:Iemand ervaring met de site scootboots.com?
Dat is de website van de australische producent en ontwikkelaar van scootboot.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Schiet een beetje erg te kort met duits en wil eigenlijk het liefst dat iemand langs kom om te passen zodat ik zeker weet dat wat ik koop ook past. Had iemand gevonden, maar die kom niet deze kant uit.
Marcella schreef:Had ze toen ook bij Equitana kunnen kopen, maar er werd mij toen aangeraden dat het beter was om een passer te laten komen. Aangezien het soms nodig kan zijn om de dallmer iets aan te passen (mondeling kan ik best redelijk eruit komen, maar had toen ook vriendin bij mij die perfect duits kan).
Marcella schreef:Kom niet meer op facebook.
Marcella schreef:Schiet een beetje erg te kort met duits en wil eigenlijk het liefst dat iemand langs kom om te passen zodat ik zeker weet dat wat ik koop ook past. Had iemand gevonden, maar die kom niet deze kant uit.
Delphi2 schreef:Marcella schreef:Schiet een beetje erg te kort met duits en wil eigenlijk het liefst dat iemand langs kom om te passen zodat ik zeker weet dat wat ik koop ook past. Had iemand gevonden, maar die kom niet deze kant uit.
Ik lever de Dalmer clog en moet toevallig volgende week donderdag in de buurt zijn.
keona schreef:Delphi2 schreef:
Ik lever de Dalmer clog en moet toevallig volgende week donderdag in de buurt zijn.
nou als je dan nog eens in de buurt van limburg bent geef even een gill, lever je alleen de dallmer clog of ook de dallmer combi clog