Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kom net binnen op mijn werk moet half 1 beginnen dus nog niet bijgelezen maar ben zo blij! 
Alleen tussen het checkligament en de diepe buiger was het nog wat onrustig maar zeker niet slecht!
Toen de buigproef.... met het wegdraven zag ik het al.. hij liep gevoelig en ik dacht klote
Op de terugweg herstelde zich dat goed! Hij liep niet meer gevoelig. Dierenarts zei dat dit goed was n.a.v. de blessure en de tijd die er tussen zat.
We mogen het stappen gaan uitbreiden en over 3 weken mogen we drie keer 20 meter draven. Ben zo blij!
Zembla was druk bezig om zijn pees te herstellen vertelde ze.

Ja ik heb er zin in om weer eens tussen de oren te kijken.
Geniet ervan vanavond !! liedjuh2 schreef:Mijn instructrice haar paard staat met een knieblessure, zoals het beeld eruit ziet, lijkt hij vanuit zijn knie niet weg te komen. Als je aan beide knieeen gaat voelen, voelen die ook anders aan. Waar zijn linkerknie zeg maar een mooi gelijkmatige gleuf heeft lopen, is die bij zijn rechterknie dikker en onregelmatiger. Dus daar zit sowieso al verschil in en dat wil ik eerst uitgezocht hebben.