Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geerke schreef:oei...tryggur!
Ik zal duimen!....ik hoop dat hij niet aan de schijt raakt!

Hij staat al 8 maanden op dat stuk en heeft zowiezo onbeperkt graszaadhooi met daarnaast nog een beetje gewoon hooi. Al die tijd niet ontsnapt. Denk dat ie gewoon heel erg ergens van geschrokken is, want waren allemaal glijsporen enzo in het zand en paaltjes kapot enzo, heb overal stukjes vandaan lopen zoeken. Hij is echt overal dwars doorheen gegaan, nou dat doet ie volgens mij alleen als ie ergens heel erg van schrikt en niet omdat ie na 8 maanden opeens denkt van goh ik heb nu zin in gras dus laat ik even ontsnappen.... Jannepauli schreef:Heb jij nog (lang) eetbaar gras Wendy?
In onze winterwei staan alleen nog maar milimetersprietjes, daar krijgen de paarden nauwelijks nog iets vanaf. En aangezien de grond nog stijf bevroren is, trekken ze ook geen zand mee naar binnen.
op de wei heb ik her en der wat plukken graszaadhooi liggen, krijgen ze toch wat binnen en meteen wat beweging.
Ik kan me je ongerustheid voorstellen, dus ga ik weer in de duim-modus voor je!
@ LC: vervelend dat je in de lappenmand zat|zit.. beterschap en snel aan de vitamientjes!
Overigens kreeg jij zomaar voor elkaar wat vele mensen zich bij de start van het nieuwe jaar voornemen: afvallen!
hou op over afvallen...ik durf nieteens op de weegschaal te gaan staan...
.
Ging de laatste tijd weer zo goed met Tryggur en had weer wat meer rust enzo, dus net vorige week met vriendin afgesproken dat ik vanavond weer es mee zou gaan sporten (ga ik ook hoor) en nu dit weer 
) Hij heeft daar aardig lang gelopen want er lagen wel 5-6 hopen (angst?frustratie?) Hij was zo boos dat hij een sneeuwbal had gerold van wel 40cm hoog!!! (hij is zelf ongeveer 75cm)
Ik neem tenminste aan dat er geen kind in dat laatste veld heeft gelopen op hoefjes en daar aan het maken van een sneeuwpop is begonnen
)
Maarja mss hebben ze het wel helemaal niet gezien natuurlijk.
Natuurlijk ook net weer een nachtje gevroren en een mooi zonnetje erbij vanmorgen 
.
Heb er ook niks bij gegeven. Ben net weer geweest, had vanmorgen al een half uur gewandeld, nu weer een kwartier en ga straks nog een keer lopen. Wil ook niet teveel in ene doen dattie straks stijf wordt door spierpijn ofzo. Merk er nu nog niet wat aan, maar hou het goed in de gaten, ook een paar stalgenootjes die hem even in de gaten houden als ze er zijn, dus dat is wel fijn
Hij had inmiddels sinds vanmorgen nog 4 keer gepoept, 3 waren eigenlijk gewoon normaal van structuur alleen wat groener, en 1 was heel groen en iets slapper. Maar niet echt diarree ofzo.
lolclub schreef:Wat ik me al een poosje afvraag:
jij hebt het in diverse posten over je winterwei en je zomerwei...wat is het verschil er tussen ?
alleen het verschillende gebruik vd seizoenen of heeft het met het grasmengsel te maken ?

lolclub schreef: