Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rachel_x schreef:Delphi2 schreef:Scootboots vallen inderdaad groot, ik heb ook maat kleiner dan volgens de maattabel voor mij eigen paard. Welke maat heb je nodig? Ik heb hier nog wat testschoenen die ik wil verkopen.
Volgens mij heb ik maat 5 nodig als ik naar de tabellen kijk. 13 cm breed en 13,4 lang (mag nog iets speling in zitten in de lengte, want de voorkant van dr hoef is wat afgesleten)
Rachel_x schreef:Delphi2 schreef:Scootboots vallen inderdaad groot, ik heb ook maat kleiner dan volgens de maattabel voor mij eigen paard. Welke maat heb je nodig? Ik heb hier nog wat testschoenen die ik wil verkopen.
Volgens mij heb ik maat 5 nodig als ik naar de tabellen kijk. 13 cm breed en 13,4 lang (mag nog iets speling in zitten in de lengte, want de voorkant van dr hoef is wat afgesleten)
Addicty schreef:[ [url=m/b1vzOF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pleh
Ik rijd met mijn merrie endurance en de voorhoefjes worden nu echt te kort (en het seizoen begint net pas, aaaaah).
Beslaan is een optie, echter zijn ze daar nu zelfs wat te kort voor voor de 1e keer beslaan.
Mijn voorkeur gaat btw ook uit naar niet beslaan, maar naar hoefschoenen. Maar ja, welke?
En het fijne ook, ik kan tot dusver geen passer in de achterhoek vinden
Mocht die in deze groep zitten, hoor ik dat graag.
Voor tips...
Maten voorhoeven zijn:
LV 13,4 lengte, 12breed
RV 12,9 lengte, 12breed
Ik lees goede verhalen over de easy care Inc en dan de sportvariant
Foto's van de voorhoeven (ik kan straks evt.foto's maken vd onderzijde)
[ [url=m/HVPiIo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nwvVOD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8YQ63y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xyzVIl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yaL2Eg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PhYCq2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Delphi2 schreef:Paard moet er zelf in kunnen stappen, die teen erin en dan voet op de grond, te kleine schoenen geven kans op drukking en wondjes bij de hoefballen.
Keona, ik heb alleen een passchoen in maat 0 geen testschönen, maat 0 halt weg ruim, hoe groot zijn de hoeven?