Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

geerke schreef:deedee19 schreef:Hier regent het nu dus in combinatie met de vele sneeuw die er nog ligt/lag is het nu een zootje!
Het is hier zonnig en een graad of 20 in het zonnetje....
Wil je dat soort dingen hier niet zeggen ??? Misschien moet Nado voortaan op wintervakantie komen bij jou (en dan kom ik lekker mee
)
En toen,na twee rondjes zag ik in ene dat ik beenbeschermers achter was vergeten.Dus toen maar gewoon gelopen met hem
was wel gezellig!

, geen oliebol of vuurwerk gezien dus
)

En ze zijn zo klein dat een stukje over de weg niet heel erg standverschil veroorzaakt, dus ze kunnen er vooralsnog onder blijven zo. Kan ze je echt aanraden!
en echt zo ziek als een hond, ben vrijdag niet van bed geweest
) Puin is hard en lava is poreus, dus dat verpulverd eerder.SusanW schreef:lucyknol, Jagger heeft ook sneeuwringen, maar ook stiften (kalkoenen) in alle 4 de ijzers 2. Kleintjes maar, van 5 mm met wideapuntjes. Ze helpen echt supergoed, hij loopt zelfs gewoon over ijs!En ze zijn zo klein dat een stukje over de weg niet heel erg standverschil veroorzaakt, dus ze kunnen er vooralsnog onder blijven zo. Kan ze je echt aanraden!
*
Kwam vanmorgen en meneer liep een feestje te vieren in het weiland, dikke graspens had zich helemaal volgevreten. Hij is nooit van het ontsnappen dus ik denk dat hij vannacht ergens van geschrokken is ofzo. Want de paaltjes waren stuk en lagen overal en alles kapot, glijsporen, dus hij is dwars door alles heen gegaan. Nu dus maar een paar dagen alleen een paar plukjes graszaadhooi en extra wandelen. Net al een half uur met hem gelopen en ga dat vandaag nog maar 2 keer doen.