Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barbaras schreef:heb bij de paardendrogist de back on track stalbeschermers gezien, ze zien er wel lekker warm en goed uit en hebben goede referenties betreffende verlichting van de pijn...
ik sla altijd een beetje door met zoeken en wil dan gelijk alles...probeer de rem er nog wat op te houden...
barbaras schreef:Ik denk inderdaad dat de hoge dosering is om de ontsteking even te doorbreken...vanaf morgen terug naar smorgens novacam en in de avond 1 zakje buut. Ik heb van de paardendrogist equiflexion ook gezien, is dat wat? En krijg lieve pbtjes met tips. Altijd erg fijn ❤
barbaras schreef:ik ben nu de novacam aan het afbouwen en de dierenarts wil hem op 1 zakje buut per dag houden. Kan ik butagran combineren met glucosamine?
Maris schreef:Ik denk dat foto's op zich niet zoveel zeggen helaas. Je kan erop zien of de artrose verergerd is, maar verder ? Wat wil je met de foto's bereiken ?
Er zijn paarden die super kreupel lopen op een kleine afwijking mbt artrose, andere paarden lopen niet tot amper kreupel met veel artrose.
barbaras schreef:Heb wel de back on track stalbeschermers besteld en cbd olie, daar heb ik zelf veel baat bij en werkt direct...dus testen of hij er baat bij heeft