Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

@Janouk; zie ik dat nu verkeerd of zit er wel een hele maat veschil in die 2 ijzers? Wel bijzonder inderdaad hoe zo'n hoef toch weer helemaal dichtgroeid, dat geeft voor heel veel mensen toch weer hoop! 

zelf lijkt ze het niet erg te vinden; ze trekt haar hoofd niet weg als ik ermee aan kom lopen en hem omdoe.. 
haha wel een beetje sneu inderdaad met zo'n masker 
Goddank was er bijna geen gras meer dankzij zijn weidegenoot, dus heel erg is het niet denk ik 

knuffel voor Isabella, wat balen dat het nog niet beter gaat.
)
Groot feest! Petje af voor van Nassau en Image en jullie, die het toch allemaal volgehouden hebben met elkaar!
Zodra hij bijna goed loopt mag ik ook stoppen met de metacam en dan alleen doorgaan met de bloedverdunners.Isapaardje schreef:Het principe is denk ik gelijk inderdaad. De hoefschoenen heeft ze nu al 14 dagen aan en dit is de eerste keer dat ze er eentje verloren is. Kan ook komen doordat de zolen dikker zijn en de schoenen niet meer helemaal goed passen nu. Maar misschien dat een springschoen over de hoefschoen heen de sluitingen kan afdekken ... moet ik alleen een springschoen in shetlandformaat kunnen aankomen hihi.
zouden die in shetje maat te krijgen zijn!?
Het idee van de springschoenen is idd wel een oplossing, maar zoiets zou je toch zelf ook wel kunnen fabriceren als ze niet in shet maat te krijgen zijn?