Hoe hard we stappen? Geen idee, zal eens opmeten. Redelijk gemiddeld denk ik. Zijn jullie paarden zelfs in deze hitte zo snel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik ga er eigenlijk altijd op. Nu met het warme weer temperament genoeg
Hij heeft vanmorgen weer staan stuiteren op stal
dus hij is de laatste dagen wel echt een boefje geweest. Zijn Been was gelukkig nog mooi dun na zijn raar gedrag gisteren en zijn gestuiter van vanmorgen. Heb nu maar wat verdoving voor morgen door z`n voer gedaan want kan nu wel een rustig dagje gebruiken voor z`n been.
Nou heeft mijn paard zichzelf waarschijnlijk getrapt in de wei (vast toch door vliegen etc hoewel hij helemaal ingepakt staat..) wondje binnenkant achterbeen, dus ik ben nu 2 keer per dag druk met 2 benen verzorgen helaas..
na het koelen van het been draaide hij ook niet lekker, dus ik hoop niet dat we te vroeg zijn geweest voor linksachter..
ik houd m'n hart vast hoe ik hem vanavond aan tref.. 
En nog een weekje in het verband, die week is zo voorbij.
Vaak maken wij ons meer zorgen dan uiteindelijk nodig is zie je wel.
Ik heb het ook al een aantal keer gehad dat ik dacht ohhh denk nou aan je been. 
m'n moeder was mee, maar die ziet dat soort dingen niet. En ik zie altijd beter dan dat ik het ohz voel. Na het struikelen op linksvoor had ik wel even het idee dat hij een paar passen niet fijn liep, maar dat is ook niet zo raar. We gingen echt hard. Ik schrok me een ongeluk! Gelukkig kon hij zich redden, maar anders hadden we daar gelegen.
haha!
Waarschijnlijk is het dan meer mijn eigen interpretatie van dat ze tijdens de warme uren er wat zielig bij staan (heb zelf rood haar dus kan niet goed tegen hitte). Hopelijk zaterdag dan gewoon naar buiten!
hoewel ik ook wel bang ben dat hij struikelt door een zwakte in het been of hij kan gewoon nog niet zo goed overweg met zijn nieuwe beslag.