Slmt9 schreef:Ik heb t via horse complete laten uitmeten met een biotensor. Ik geloof wel dat de kruiden die se uitmeette goed zijn, maar de manier van aanbieden werkt niet. Het zit allemaal in 1 zak gehusseld, dan geef je 18gr per dag. Maar dan zijn de kruiden niet evenredig verdeelt.
Livercomp van phytonics moet ik bijv ook echt opbouwen, ik kan niet in 1x de aanbevolen dosering geven, daar krijgt hij gelijk last van.
Ik geef nu dus wel livercomp (maar dan koop ik de gedroogde kruiden zelf) en bouw op met 1gr per kruid per week.
Die van mij is ook gemeten met een biotensor. Hij krijgt sinds 2 maanden liver comp van Phytonics, fir kleipoeder en micro comp van phytonics. En sinds een maand ook nog Moringa van Bioron. Is allemaal door holistisch dierenarts aanbevolen.
Hij heeft als een kievit gelopen. Maar sinds een week of 3 weer minder. Staat nu ook weer op halve dosering Metacam. En sinds afgelopen weekend krijgt hij een kwartje Pracsend.
Verder krijgt hij getest, grof, laag in suiker hooi. En twee handjes Fibreforce voer met dan dus die kruiden. Dat zit dus goed, maar waar hij nu dan gevoelig door loopt.... ik weet het ondertussen niet meer.