En voor het rijden/wandelen het been/de pees insmeren met compatabelgel (ofzo) om het op te warmen, na het wandelen/rijden koelen met water en daarna insmeren met groene leem/klei. Dit moet ik gewoon volhouden tot het eind, dus dat doen we braaf.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Raamzicht schreef:Hoi! De scan is geweest. Niet zo best helaas. We kijken tegen minstens 8 maanden aan als alles voorspoedig verloopt.
Blessure was aan de oppervlakkige buiger ter hoogte van dwarsband/ligament bij de kogel. (Daar weet ik de naam even niet meer van). Deze dwarsband was dus ook verdikt helaas. De schade aan de pees zelf was niet heel groot (geen gat oid) maar door de locatie met die verdikte band heeft het toch veel rust en revalidatie nodig. DA vertelde dat de vezels van de pees die nu niet goed zitten dan in beweging gaan schuren door die band, dus daarom rottig. (Als ik het goed vertel).
Iemand hier ervaring mee?
PartoutZ schreef:Ik voer ook MSM op advies van de veearts
En voor het rijden/wandelen het been/de pees insmeren met compatabelgel (ofzo) om het op te warmen, na het wandelen/rijden koelen met water en daarna insmeren met groene leem/klei. Dit moet ik gewoon volhouden tot het eind, dus dat doen we braaf.
PartoutZ schreef:Heb je voor die 11 euro ook MSM? Ik heb nu een pot 1000gram a € 55