Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Dank allen voor de reacties! Ik denk dat hij een Trek of Simple boot heeft aangehad. De eerste sowieso. Omdat hij twee verschillende maten had, kreeg hij toevallig twee verschillende kleuren, maar na mijn idee ook twee verschillende types
Komen de maten van alle types overeen of zit hier verschil in?
Ik heb geen tijd meer gehad om foto's te maken. Mijn eerste ervaring met een Jamie Jackson bekapper is in elk geval goed bevallen.
Jotoma schreef:Oja, om nog terug te komen op het bijtrekken, ik zie dat zelf niet zo gauw gebeuren. Zijn ene hoef is echt stijler dan de ander. Maar misschien nu er natuurlijk bekapt wordt dat het anders wordt, maar denk t niet.
Wel fijn om te zien hoe hij enorm opknapte toen hij er op liep. Eerste passen even wennen, maar gelijk goed. En die achterbenenhij heeft ze nog nooit zo goed gebruikt, overigens had hij alleen om zn voorhoeven de schoenen.
Weet iemand hoe dat van die achterbenen kan?
keona schreef:Ik heb alles met ronde voeten,zelfs een met voor 1voet kleiner.en renegades zitten super ook om de kleine voet waar dus een te grote schoen om zit geen probleem,terwijl bij dit paard easyboot epic draaide
peaches schreef:keona schreef:Ik heb alles met ronde voeten,zelfs een met voor 1voet kleiner.en renegades zitten super ook om de kleine voet waar dus een te grote schoen om zit geen probleem,terwijl bij dit paard easyboot epic draaide
Dat klinkt goed!
de meeste paardjes die ik tegenkom lopen met renegades dus dat zegt ook wel wat, of het is gewoon heel toevsllig
Jotoma schreef:Dank allen voor de reacties! Ik denk dat hij een Trek of Simple boot heeft aangehad. De eerste sowieso. Omdat hij twee verschillende maten had, kreeg hij toevallig twee verschillende kleuren, maar na mijn idee ook twee verschillende types
Komen de maten van alle types overeen of zit hier verschil in?.