Ervaring met gebroken griffelbeentje?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: Ervaring met gebroken griffelbeentje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:00

Bij mij is het enorm verslechterd en heb besloten dat het definitief het einde van een rijpaard carriere is. Nu nog heel hard nadenken waar ik verstandig aan doe. Nog 15 jaar zogenaamd met pensioen op de wei laten verpieteren lijkt me ook niet een optie.

jannekevdent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:02

Sizzle schreef:
Bij mij is het enorm verslechterd en heb besloten dat het definitief het einde van een rijpaard carriere is. Nu nog heel hard nadenken waar ik verstandig aan doe. Nog 15 jaar zogenaamd met pensioen op de wei laten verpieteren lijkt me ook niet een optie.

Wat erg dat het zo is verslechterd. Hoe kan dat nou toch? Bij Daya is het gelukkig goed. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet heel "fanatiek" rijd de laatste tijd.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:24

Al met al ziet het er naar uit dat mijn merrie nooit meer een rijpaard zal gaan worden. Dierenartsen konden 2 jaar geleden al niet zeggen waarom er elke keer een ontsteking ontstond bij langdurige belasting (stappen dus ook) en niet bij explosief bewegen. Zowel een DA als een natuurgenezer lieten mij vorige maand weten dat ze er ook weinig herstel mogenlijkheden in zagen omdat er mechanisch gezien niets mis is (foto is goed).
Bij mensen komt het ook wel eens voor dat een gebied rond een breuk zwakker blijft zonder aanwijsbare reden. Ik ga er niet meer aan prutsen en heb besloten dat ze het eerst maar eens gaat proberen als fokmerrie. Ontzettend jammer, maar het is niet anders.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:42

wat jammer zeg! :(:)

je hoopt altijd dat het weer goed komt,maar soms heb je gewoon de pech dat het een zwakke plek blijft.

gelukkig kan je haar houden en hopelijk krijg je een mooi veulentje :D

iig wel heel veel sterkte,het is toch een tegenvaller :(:)