Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Masochisme is het beleven van (seksueel) genot aan onderwerping of kleinering, waarbij het de "masochist(e)" erom gaat de partner te verleiden/manipuleren hem/haar te domineren, kwellen of vernederen. Een middel hiertoe is het toebrengen van pijn. (Wanneer iemand geen behoefte heeft gedomineerd te worden, maar wel opgewonden raakt door pijn, noemt men dit algolagnie.)
Als er door deze parafilie grote problemen ontstaan tussen de masochist en de omgeving, kan er sprake zijn van een psychische aandoening
SpikyBlue schreef:Verpest het topic nou niet, straks gaat 'ie op slot.
Je mag hier positieve en negatieve reacties geven.
Ik ben ook benieuwd naar positieve reacties, ookal sta ik er vrij negatief tegenover.
Zack schreef:er zijn 4 verschillende smeden bij geweest (trouwens heel irritant dat je niet helemaal quote)
Zack schreef:@needje
mijn foto's had je al gezien?
Needje schreef:Wat mij opvalt bij de onderkant-foto is dat de witte lijn zo dicht tegen de buitenkant aan ligt, en aan de voorkant zelf de buitenkant is. Ook de "gaten" van de nagels heb ik niet eerder zo gezien na het afhalen van een ijzer.
Op de andere 2 foto's kan ik de voeten niet beoordelen. Wel vind ik m op de eerste foto nou niet bepaald ontspannen lopen. Maar dat zegt niet dat dat door z'n voeten komt!