pollewops schreef:Yvv, klinkt idd een beetje tegenstrijdig. Ik lees overal dat beweging juist het allerbeste is en nu zit jij met zo'n karig schema. Nou ja, als het uiteindelijk maar allemaal goed komt. Ga je uiteindelijk ook nog eens foto's laten nemen of laat je het afhangen van hoe die loopt.
Ja, maar op zich vind ik die beschrijving die iemand me hier gaf, over de ontstekingen niet te doen opwaaien, er een goede verklaring voor. Over 5 (nouja, onderhand eigenlijk al 3 1/2) weekjes gaat hij zowiezo op controle voor kreupelheidsonderzoek en over een paar maanden, wat dus afhangt van het schema dat ik meekrijg, worden er weer foto's gemaakt om te kijken of de Tildren zijn werk heeft gedaan, al zoniet een andere oplossing gevonden kan worden.
Onderhand heb ik wel verschil gemerkt, vooral denk ik omdat ik nu weet wat het is en ik nu ook weet wáár ik op moet letten. Soms loopt hij erg stram, de andere keer zie je echt totaal niets. Maar nog steeds geen enkel teken van echte kreupelheid...
Maar hij blijft gewoon echt Moon, als hij ergens naartoe wil, het liefst op een drafje! Dan heb ik echt gewoon moeite om hem bij me te houden. Eigenwijsje