Ik ben de blijde bezitster van verschillende 4 voeters , waarvan een 23 jarige paint ruin. 5 jaar geleden is hij op de foto gezet omdat hij onregelmatig liep.De dierenarts constateerde bij allebei zijn voorbenen HKO fase 3. In December 2007 werd hij ineens heel erg kreupel en na een aantal dingen geprobeert te hebben ism de dierearts hebben we toch maar even foto's laten maken. Helaas kwam hier uit dat hij bevangen is geweest
Niet te begrijpen want ik heb dit echt niet aan hem gemerkt. afijn ik sta dus samen met de dierenarts zijn foto's te bekijken en wat wil mijn verbazing, zijn straalbeentjes zagen er super uit ........ Echt bizar. Heb een gesprek gehad met mijn smid en dit aan hem voorgelegd. Hij wis mij te vertellen dat dit wel vaker voorkomt. Door zijn voeten goed te onderhouden en hem op zijn blote voeten te laten lopen en sinds zijn 19e is hij wel lekker met pensioen. Blijkt dit beeld dus verandert tezijn. Raar maar waar......... Ben nu op een ander adres maar zal zijn foto's op internet zetten van de HK zodra ik thuis ben.
), we hopen in juni op deze afstand te starten op het NK. Wanneer zij in training staat, gaat zij ongeveer elke 5 weken naar smid. Slijt als de ziekte, zegmaar
Buiten de trainingen om houdebn we ongeveer 8 weken aan, haar hoeven groeien niet heel snel en dat geld gelukkig ook voor mijn 2 andere paarden