Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. soort van renarabier

Deni11 schreef:Als ik haar niet scheer dan krijgt ze ondanks een strict dekenbeleid een noordpoolteddybeervacht. Als we die niet scheren eindigen we met een vacht die op en duur niet meer opdroogt wat al eerder heeft geresulteerd in een pony die tot zijn ondervacht doorweekt was. Dus vandaar

.. maar dacht al zoiets en inderdaad ook dát weer herkenbaar voor mij Deni.
.. Hoe gaat het daar nu in het Hoge Noorden ? Myra schreef:Deni11 schreef:Als ik haar niet scheer dan krijgt ze ondanks een strict dekenbeleid een noordpoolteddybeervacht. Als we die niet scheren eindigen we met een vacht die op en duur niet meer opdroogt wat al eerder heeft geresulteerd in een pony die tot zijn ondervacht doorweekt was. Dus vandaar
Bedoel je zoiets?
[ [url=m/TvOatF.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik sta altijd versteld hoeveel vacht ze aanmaakt.

(magnesium, vitamine B, Marstall Huf Regulator en Glucp Balance), maar ik gebruik ze nog niet. Beide ijslanders staan nu alleen op hooi, hebben een liksteen, en krijgen elke dag een halve schep Safe en Sound met probiotica (Gut Balancer van Protexin Equine Premium). Ik wacht even de hooianalyse af voordat ik verder wat dingen toe voeg
hoopte dat ik die vandaag binnen zou hebben, maar dan maandag misschien.
). Hoe kun je het verschil zien of iets een vocht- of vetophoping is?