Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elpharo schreef:Oh ik zie nu pas dat jij relatief dicht bij mij woont! Helaas weet ik niet iemand die acupunctuur doet...ikzelf sleep mijn paarden altijd naar Eric Laarakker als het een beetje een onbestemd ziektebeeld is. Daar zijn ze best goed in. Kost wel wat, maarja, dat doet het nu denk ik toch alJammer dat hij niet echt vooruit gaat, maar misschien inderdaad met tijd? Maar het zou wel fijn zijn als je weet wat het is heh...
quartel schreef:nu we toch bezig zijn......ik ben ook geen voorstander van laarakker.
Ik ken niet 1 paard wat niet terug kwam zonder dat er een schimmel in de darmen gevonden was.
En ze hebben 2 x het zelfde hooi daar getest, van dezelfde baal nota bene.....
Uit de eerste test bleek het hooi vol slechte stoffen te zitten, zwaar beschimmelt en veel bacteriën.......
Uit de 2de test bleek het super geweldig hooi te zijn en zeker aan te raden dit te voeren.
![]()
Heel apartowja, en je mag altijd een paar keer terug komen a 150 euro
![]()
Niet echt mijn ding na al deze info
bigone schreef:Als daar een dikke bult bindweefsel zit, dan zal het waarschijnlijk toch operatief verwijderd moeten worden.
Weet niet wat een fysio hier aan kan doen, misschien wel heel veel maar bindweefsel masseer je niet zomaar weg, dat merk je wel als je zelf van die bobbels hebt, ik hoop dat je nog wat voor hem kunt doen.