BORINGGG!!!! Vind iemand het erg dat ik niet eens meer serieus op dit soort topics reageer.... Ik mishandel mijn pony vast en zeker ook omdat ie een bit in heeft en nee geen dikke bustrens, liever gewone bustrens... net of zown dikke bustrens zo lief is
Ik krijg door dit soort topics tegenwoordig al de kriebels als ik bitloos of NH langs hoor komen... dan denk ik ieuwwww weer zown geitenwollen sok die vind dat ik mijn knol mishandel.... Doe ik ook, hij wordt er vast slechter van dat ik hem een bit in hang, braaf roep en hem een goed zadel op heb gelegt en hem na het rijden een bak slobber geef
Maar goed ik weet als ik rationeel denk dat er heus nog wel NH'ers en Bitloos mensen zijn die normaal kunnen denken.... althans dat hoop ik

Ik denk dat ik ilan binnenkort ook even zn trucje laat doen
dan gaan we een topic maken over natuurlijke rollkur
Ik zie op mn eigen wedstrijden zieligere dingen voorkomen dan dit en die mensen rijden geen rollkur of LDR, maar klassiek.... En dan het stelletje debielen dat in het L rijdt en thuis met stang en trens gaat experimenteren, nou geef me dan maar mensen die rollkur rijden en weten wat ze doen (de paar daar gelaten die het ook proberen, maar het niet helemaal snappen).
Ik wil alle mensen die niks te doen hebben en naar concoursen als deze gaan uitnodigen om op een normale wedstrijd foto's te komen maken... Dan kun je zien wat zielig is en scheelt je ook weer de kosten van een kaartje
Want als je echt naar het NK komt om speciaal dit soort foto's te maken heb je:
A: geen leven en blijkbaar niks beters te doen dan andere mensen zwart maken (ooit gehoord van een betere wereld begint bij jezelf)
B: je weet blijkbaar niet wat je met je geld moet als je je geld uitgeeft aan dingen waar je toch misselijk van wordt.... oftewel ga wat leuks doen en geef je geld uit om naar een clinic ofzo te gaan van iemand waar je het wel mee eens bent

Ben alleen heel blij dat we hetzelfde zien.
Het paard word niet omhoog gereden, dat betekent niet dat ie het niet kan.
Nergens geloof ik hoor