sheraton schreef:Degene die professioneel NB uitoefenen zullen ook NOOIT aangeven dat ze alles kunnen oplossen met NB, maar we zoeken wel een ijzerloze oplossing voor de problemen en die zijn er volop.Dat dit een specifiek vakgebied is moge duidelijk zijn, dit redt je niet met een eendaagse cursus.
Overigens noemen wij het dan Natuurlijk Hoefonderhoud, want bekappen is een vak op zich.
En de opdringerigheid is gerelateerd aan de persoon /personen, de prof bekappers zullen zich hier niet mee bezig houden, maar proberen goede en relevante voorlichting te geven, welke duidelijk onderbouwd is. Daarom dat wij door de bank genomen goede tot zeer goede contacten hebben met Traditionele hoefsmeden en vaak ook samenwerken.
Ik zeg vaak, je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn
gr. Hans Arendse
Hans, je slaat de spijker op z'n kop. Als er niet zulke opdringerige, betweterige ééndagsstudenten van alles liepen te verkondigen hier, en het werk gewoon alleen maar werd gedaan door de mensen die jij beschrijft dan zou de hele nb/tb discussie, denk ik, helemaal niet bestaan.

. Het enige wat Arabesk tot nu toe, wat mij betreft, heeft bewezen is dat ze goed kan knippen en plakken met teksten een Googleën! Misschien moet je daar cursussen in gaan geven?