ellepel schreef:welke pijnstiller heb je gekregen?
van sommige worden ze ook erg rustig,wat dan wel weer gunstig is als ze op stal moeten staan.
wel fijn dat ze er even uit mag,hopelijk gedraagt ze zich dan een beetje
Ik heb Metacam mee gekregen.
Ik vermoed dat het verband gewoon niet lekker zat, hoorde gisteren dat ze niet tegen de stalwand aansloeg maar stampte op de grond. Gisteren bij het weggaan stond ze heel rustig, dus ik vermoed dat het verband geirriteerd heeft en dat op de wond gedrukt heeft waardoor ze dit gedrag heeft vertoond.
Ik mag gewoon aan dr been ( zonder verband ) komen en heb gisteren met het verband verwisselen wat druk uitgeoefend op de kogel, dit omdat de dierenarts vermoede dat het daaraan zou liggen, maar daar reageerde ze totaal niet op.
Dat ze gisteren na de bocht ze weer wat afsloot vermoed ik dat de wond aan het trekken is, wat natuurlijk een logsiche reactie is als de wond aan het genezen is. Er zit totaal nog geen rek in het weefsel, dat moet weer komen. Ze was wel weer vrolijk toen ze stil stond en reageerde weer normaal. De bocht die we moeten maken is helaas links om, heb de bocht zo ruim mogelijk gemaakt voor dr.
Hou jullie op de hoogte. Vanavond helaas een kort bezoekje ivm verjaardag, maar morgen ben ik lekker de hele middag om met haar te tutten en te knuffelen.