Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Morris schreef:Nou ja beter een ander zadel dan een ander paard, toch? Je bent weer een hoop wijzer geworden.
Succes met je zoektocht naar een ander zadel.
(kun je nog wel even door rijden op je 'oude' zadel?)
Kusx_Lisa schreef:Dit heeft mijn paard ook!
Altijd, rustig 15 min instappen, en dan met aandraven, is ze altijd wat strijfjes. Gewoon 3 volte's, daarna loopt ze weer normaal. Toen ik er voor de eerste x opzat had ik meteen; Omg dit beest is kreupel. Maar dit heeft ze altijd.
pearlie schreef:ze is 11 jaar
aan de achterbenen gauw wat vocht, vooral met warm weer, maar ik heb juist het idee dat ze voor onregelmatig is, maar ik weet het niet zeker, kan even goed achter wegkomen of uit de rug.
't is altijd wel een beetje een dieseltje, pas na een minuut of 10 komt ze echt los, en helemaal toppie na een uur ofzo..
)
) of opereren en dan zou ik gewoon weer kunnen rijden maar eigenlijk niet meer springen. Ik heb ervoor gekozen om niet te behandelen, ik had ongeveer het hoogst haalbare met haar bereikt en ze was drachtig dus inspuiten met hormonen leek me niet fijn, werd ook afgeraden.