melaniepk schreef:Hee Coentjuh als ik je een advies mag geven ?
Ga voor dit soort zaken alstjeblieft naar de heren van van Nassau,
Je kan via kliniek Visdonk in Roosendaal een afspraak maken met deze mannen zodat ze daar jou paard op het juiste beslag kunnen zetten, ik kan met recht zeggen dat dit echte beroepsgekken zijn en echt superwerk afleveren
Kijk anders even op hun site:
http://www.hoofcare.nl
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Mijn paard was ook om de haverklap kreupel maar niemand kon me nu echt zeggen wat mijn paard had (ben bij meerdere DA's geweest). Ze liep wel aanmerkelijk beter met verdovingen, maar de oorzaak was onvindbaar. Na ruim 1 jaar klungelen en helemaal hopeloos te zijn, ben ik uiteindelijk bij Rob van Nassau en dierenkliniek Visdonk terecht gekomen. Hier werd in samenwerking met de DA eindelijk vastgesteld wat mijn paard had, een cyste (een gat) in het straalbeen.
De da bij mij in de buurt gaf op laatst maar 1 optie, een zenuwsnede. Maar hoe kun je nu zoiets uit laten voeren als je helemaal geen diagnose hebt? Uiteindelijk heb ik wel voor deze ingreep gekozen omdat speciaal beslag op het laatst ook niet meer hielp, maar toen had ik wel een duidelijke diagnose, al was die alles behalve leuk.
Wat ik hiermee wil zeggen is, probeer eerst duidelijk te krijgen wat je paard heeft, voordat je van alles gaat proberen, wat op den duur misschien nog wel veel meer schade aanricht. En 1 ding weet ik wel, van Nassau en de dierenartsen bij Visdonk zijn echt super goed in het opsporen van kreupelheden. Misschien is het een optie om toch voor een second opinion te gaan?