Onregelmatig, wat te doen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Onregelmatig, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:28

En bij een da zou ze dan nog steeds kreupel zijn of wat Verward Sorry, ik vind het allemaal maar zo-zo... Nu ja, hopelijk is je paard van de kwaal verlost, als blijf ik erbij dat als het blijkbaar zo makkelijk opgelost is, dat het dan zonde is dat het vijf weken heeft moeten duren. Maar ja, jouw paard, jouw beslissing Knipoog

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 15:01

er komen altijd negatieve berichten als je iets plaatst..
al kennen mensen je niet, dan denken ze toch dat ze je kennen.

misschien kan je beter helemaal geen reactie neerzetten als je zoiets zegt, terwijl je me helemaal niet kent.

ps. het waren geen 5 weken.. en de fysio zei dat het wel goed voor haar is dat ze op rust heeft gestaan, dus dat maakte niks uit dat het langer duurde.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:18

Maar dat wist je niet voordat je fysio dat zei.

En wat je nu zegt, pas dat toe op jezelf Knipoog Als je niet tegen deze reacties kan, had je het topic niet moeten openen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:25

Duidelijk een gevalletje van: Die mensen zijn geen paard waard..

Sorry hoor.. Dan maar even hard, hoe kan je nou een dikke 3 weken afwachten of je paard beter gaat lopen voor je er wat aan gaat doen?

Mijn paard was een week kreupel, dachten dat het aan het beslag lag, na een goede week te hebben gerommeld met de smid heb ik besloten om toch naar de kliniek te gaan. Daar foto's gemaakt, paard heeft artrose.. Speciaal beslag eronder en hij liep na 4 dagen weer goed.

Wel een dikke 450 euro verder, maar wel wijzer.

Ik kan hier met de kop niet bij.. Sorry.. Daarnaast geloof ik ook niet dat een paardenfysio alle problemen in 1x oplost Knipoog

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 09:36

zou ik dan nog 1 kans mogen hebben om het verhaal uit te leggen...

kijk, mijn pony heeft wel vaker een beetje onregelmatig gelopen, alleen dat ging weer over..
nu dachten wij dus dat het hetzelfde was, maar het ging niet over...

toen hebben er verschillende mensen naar haar gekeken, onder andere onze hoefsmid en andere mensen met opleiding, zei zeiden dat we beter eerst haar op rust kunnen zetten, want het leek niet op een ernstig probleem, en zou dus zo opgelost kunnen worden.
bovendien heb ik ouders die geen verstand van paarden hebben, en dus niet erg snel veel geld hiervoor uitgeven, behalve als anderen ook zeggen dat het echt nodig is.

dus na 2 weken werd het duidelijk dat het niet verbeterde en zijn we achter de fysio aangegaan, maar omdat wij geen trailer hebben kunnnen we er niet heen. normaal gesproken komt hij ook niet bij je aan huis, dus moesten we eerst meer mensen vinden die de fysio nodig hadden zodat hij wel wou komen. toen we dat hadden gevonden waren er inmiddels alweer een paar dagen voorbij en hebben
we de fysio opgebelt die in het maandags kon komen, toen was het dus alweer een week later en dat komt dus op 3 weken..

ik geef echt veel om mijn pony en het doet mij echt pijn om te lezen dat sommige mensen denken van niet..
ik hoop dat nu een beetje duidelijk is hoe het is gegaan...

Groetjes kim

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 15:34

Dankje Tong uitsteken

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 15:48

Ik denk helemaal niet dat je niet geeft om je pony, anders had je helemaal niemand laten kijken naar die blessure.
Voor mij gaat het erom dat het je in de toekomst misschien heel zuur kan opbreken als je nog eens zo lang wacht en dat hoeft helemaal niet. Ik ben van het principe: iets mis, dadelijk paardenarts erbij, geen risico. Je gevoel moest het maar eens fout hebben en dan voel je je achteraf misschien dubbel en dik schuldig en je pony heeft onnodig moeten lijden.

Imo is het zowel voor je pony als voor jou het beste om gewoon niet lang te wachten met een da. Want hoe had je je gevoeld als je pony nu toch iets serieus mankeerde?

Nogmaals: ik denk niet dat je niet om je pony geeft Knipoog

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 17:34

Oke, bedankt voor de reactie.
Ik had het ook vooral over de reactie boven mijn stukje.