zou ik dan nog 1 kans mogen hebben om het verhaal uit te leggen...
kijk, mijn pony heeft wel vaker een beetje onregelmatig gelopen, alleen dat ging weer over..
nu dachten wij dus dat het hetzelfde was, maar het ging niet over...
toen hebben er verschillende mensen naar haar gekeken, onder andere onze hoefsmid en andere mensen met opleiding, zei zeiden dat we beter eerst haar op rust kunnen zetten, want het leek niet op een ernstig probleem, en zou dus zo opgelost kunnen worden.
bovendien heb ik ouders die geen verstand van paarden hebben, en dus niet erg snel veel geld hiervoor uitgeven, behalve als anderen ook zeggen dat het echt nodig is.
dus na 2 weken werd het duidelijk dat het niet verbeterde en zijn we achter de fysio aangegaan, maar omdat wij geen trailer hebben kunnnen we er niet heen. normaal gesproken komt hij ook niet bij je aan huis, dus moesten we eerst meer mensen vinden die de fysio nodig hadden zodat hij wel wou komen. toen we dat hadden gevonden waren er inmiddels alweer een paar dagen voorbij en hebben
we de fysio opgebelt die in het maandags kon komen, toen was het dus alweer een week later en dat komt dus op 3 weken..
ik geef echt veel om mijn pony en het doet mij echt pijn om te lezen dat sommige mensen denken van niet..
ik hoop dat nu een beetje duidelijk is hoe het is gegaan...
Groetjes kim