Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisaamor schreef:capopjekop schreef:Dat weet ik niet, maar blijkbaar is het niet voldoende geweest
wij kunnen niet de hele dag hen hij ok niet hij heeft nog 9 anderen paarde!!!
lisaamor schreef:wij kunnen niet de hele dag hen hij ok niet hij heeft nog 9 anderen paarde!!!
capopjekop schreef:lisaamor schreef:wij kunnen niet de hele dag hen hij ok niet hij heeft nog 9 anderen paarde!!!
Dan moet hij zorgen dat hij of niet zoveel paarden heeft en dus tijd heeft om ze paarden dingen te leren
capopjekop schreef:lisaamor schreef:wij kunnen niet de hele dag hen hij ok niet hij heeft nog 9 anderen paarde!!!
Dan moet hij zorgen dat hij of niet zoveel paarden heeft en dus tijd heeft om ze paarden dingen te leren
saskiakefie schreef:ik zal het hele verhaal wel even uitleggen, voordat mensen met hun onwetenheid, kritiek gaan leveren. Sinds Emelie 2 weken was, verzorgen we ze, en ook de andere vier haflingers die wat verder weg staan. We hebben veel met emelie gedaan, ernaast gelopen, gepoetst en voetje geven. Ze was in het begin echt een schatje, een lieverd, ze deed geen vlieg kwaad. Maar dat veranderde, ze werd groter, sterker, en daar ging ze gebruik van maken. Ze werd moeilijker. Het aan de hand lopen werd vervelend, we konden haar nog wel over de weg lijden, met moeite. Maar met het voetje geven maakte ze misbruik van. Ze ging trekken, in elk geval met haar achterbenen. Toen gingen we ook naar de andere paarden toe, die ook hun verzorging nodig hadden/hebben. Daardoor zijn we iets minder bezig geweest met emelie. Maargoed, Emelie kent de hoefsmid nauwelijks, en moet dan ook perfect voetje kunnen geven, nadat ze het een tijdje niet heeft gedaan. NIKS, rustig laten wennen, nee hoor.. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is..
KiWiKo schreef:en wiens schuld is het nou dan??? die van de smid, of die van jullie???
runningkawa schreef:van de smid..tuurlijk
Je zou eens kijken naar jezelf...dat je het diertje niet de baas kan en zo leert dat als hij vervelend is hij alles mag.
Eens naar jezelf kijken dat als je op leeftijd bent 9 paaren wellicht te veel is, je maar eens moet stoppen met fokken en er 7 te koop moet zetten...
Maar natuurlijk heeft de smid het gedaan...dat is een lompe bal die een hernia mag krijgen
PienZ schreef:saskiakefie schreef:ik zal het hele verhaal wel even uitleggen, voordat mensen met hun onwetenheid, kritiek gaan leveren. Sinds Emelie 2 weken was, verzorgen we ze, en ook de andere vier haflingers die wat verder weg staan. We hebben veel met emelie gedaan, ernaast gelopen, gepoetst en voetje geven. Ze was in het begin echt een schatje, een lieverd, ze deed geen vlieg kwaad. Maar dat veranderde, ze werd groter, sterker, en daar ging ze gebruik van maken. Ze werd moeilijker. Het aan de hand lopen werd vervelend, we konden haar nog wel over de weg lijden, met moeite. Maar met het voetje geven maakte ze misbruik van. Ze ging trekken, in elk geval met haar achterbenen. Toen gingen we ook naar de andere paarden toe, die ook hun verzorging nodig hadden/hebben. Daardoor zijn we iets minder bezig geweest met emelie. Maargoed, Emelie kent de hoefsmid nauwelijks, en moet dan ook perfect voetje kunnen geven, nadat ze het een tijdje niet heeft gedaan. NIKS, rustig laten wennen, nee hoor.. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is..
Dus nu zijn wij ontwetend ik denk eerder dat de eigenaar onwetend is. En op het moment dat jij er dus bijstaat en dit dus laat gebeuren zonder wat te zeggen maar wel hier gaat klagen kan je dus verwachten dat je dus kritiek krijgt. Je geeft zelf al aan dat je het veulen niet meer aankon en dat de eigenaar er dus niets mee doet. Praat die smid ook niet goed maar de eigenaar al helemaal niet want zo een smid had er bij mij uitgelegen kijk dat hij zich niet laat trappen geef ik hem gelijk in maar een beetje tactischer te werk gaan had hij dus wel kunnen doen.
ikenindi schreef:wat is nu nog t nut van dittopic? een schuldige aanwijzen? ik denk dat t werl duidelijk is nu;)
PienZ schreef:Jij wil horen dat de smid de schuldige is en dat antwoord krijg je niet van iedereen dus moet er maar slotje op