Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dynamiek schreef:Vraagje wat me nu ook opvalt is dat mijn merrie heel veel plast, was dat ook bij jullie paarden?
Kymalin schreef:Ja maar waarom zou ze perse bix moeten hebben? Koop dan als het voor de lekker is zo'n Summerfit koek van Pavo ofzo. (Je moet het natuurlijk zelf weten maar bix na een week is niet verstandig, en wat schiet ze op met 15 korrels?). Je paard had al overgewicht begreep ik uit eerdere berichten, hou haar dan op hooidieet.
Kymalin schreef:dynamiek schreef:Vraagje wat me nu ook opvalt is dat mijn merrie heel veel plast, was dat ook bij jullie paarden?
Nee, is me niet opgevallen maar veel plassen is wel goed.
dynamiek schreef:Kymalin schreef:Ja maar waarom zou ze perse bix moeten hebben? Koop dan als het voor de lekker is zo'n Summerfit koek van Pavo ofzo. (Je moet het natuurlijk zelf weten maar bix na een week is niet verstandig, en wat schiet ze op met 15 korrels?). Je paard had al overgewicht begreep ik uit eerdere berichten, hou haar dan op hooidieet.
Vraagje heb geen ervaring met zon summerfit koek, moet je dan 1 zon ding geven of een brokje ervan af breken?
Kymalin schreef:Misschien mag het andere gipsje er ook wel af en kan ze een beetje stappen aan de hand als ze niet gevoelig is??
Kymalin schreef:Dat afvallen gaat natuurlijk ook niet zo snel, ook al geef je nog maar 3 dunne plakjes hooi, ze komt de stal niet uit, beweegt niet en verbrandt dus ook weinig tot niets. Die van mij krijgt 4 x daags een dikke halve plak hooi en 2 x daags een handje Dodson en Horrell, en ik rij 5 a 6 dagen in de week weer 20 tot 30 minuten (stap, draf en galop). En die valt ook nog maar heeeeeeeeeeeeeel langzaam af.
dynamiek schreef:maar ze zit gewoon raar in der vel moeilijk om uit te leggen maar het is gewoon mijn paard niet
Citaat:Tja wat zal de toekomst gaan doen, ik weet het niet ik durf er niet eens naar te kijken.