kijk eerst eens in de boeken voor je degelijke uitspraken doet. je komt nou niet bepaald slim en geloofwaardig over daardoor...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annepanne schreef:opaal schreef:En dan dat verhaal over scheurtjes in de pees door oververhitting, ik geloof er niet in...sorry!
Ja, ik zit hier sprookjes te vertellen over pezenPrima als je het niet gelooft! (Goed onderbouwd ook steeds
) Waarom niet je kop in het zand blijven steken? Maar goed, zelf weten!
dierfysio schreef:Pashon, dat is gewoon echt een beetje dom om te zeggen tegen een dierenfysiotherapeut. denk je echt beter te weten dan ik hoe een paard in elkaar zit?
kijk eerst eens in de boeken voor je degelijke uitspraken doet. je komt nou niet bepaald slim en geloofwaardig over daardoor...
BrittKitt schreef:En door de benen in te pakken kunnen de bloedvaten de warmte niet meer kwijt
Kan jij mij dan vertellen waar die warmte naar toe moet?
opaal schreef:Ik vind het toch heel verbazingwekkend dat er dus echt niks te vinden is op internet over het verbranden of blessures aan pezen door het gebruik van bandages! Misschien toch een onzin verhaal dus....
En nogmaals, ik sta echt open voor dit verhaal maar als twee mensen op bokt dit roepen en er is verder niks over te vinden komt het bij mij heel ongeloofwaardig over....sorry
annepanne schreef:opaal schreef:Ik vind het toch heel verbazingwekkend dat er dus echt niks te vinden is op internet over het verbranden of blessures aan pezen door het gebruik van bandages! Misschien toch een onzin verhaal dus....
En nogmaals, ik sta echt open voor dit verhaal maar als twee mensen op bokt dit roepen en er is verder niks over te vinden komt het bij mij heel ongeloofwaardig over....sorry
Probeer het eens in webshops, staat ook niets nadeligs over bandages![]()
Misschien is het ook handig om te lezen hoeveel mensen dit ondersteunen voordat je zo'n opmerking plaatst, zelfs een dierfysiotherapeut ondersteund het. Niet alle da durven (of weten) dit! En toch staan alle da die ik ken voor het niet gebruiken van bandages! Maar goed je moet het lekker zelf weten! Wij zeggen niet dat je het niet mag gebruiken, alleen maar dat het niet verstandig is
opaal schreef:annepanne schreef:Probeer het eens in webshops, staat ook niets nadeligs over bandages![]()
Nou sorry maar vind dit gewoon nergens op slaan. Als het echt zo slecht is als jullie beweren moet er gewoon iets over op internet te vinden zijn! Hoefteer is ook super slecht om te gebruiken maar zal je in de webshops nergens terug vinden. Maar ga eens kijken op internet dan vind je genoeg! Om maar even een klein voorbeeld te geven.....!!!
Pashon schreef:dat zijn geen pezen wat ik zie (tuurlijk zie ik die ook). heb geprobeerd er gister een foto van te maken maar is helaas niet gelukt.
Ik heb ook een heel cool paard
opaal schreef:BrittKitt schreef:En door de benen in te pakken kunnen de bloedvaten de warmte niet meer kwijt
Kan jij mij dan vertellen waar die warmte naar toe moet?
Als de bloedsomloop in de benen op gang is, worden de pezen adekwaat gekoeld en kan dit
probleem niet optreden.
Doormiddel van de bloedsomloop dus...... Niet heel mijn paard zit in een bandage namelijk!