Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pony25 schreef:Ik ga ook zeker er mee terug
Ik ben echt een beetje boos.
Al moet ik ze zelf naar de USA brengen ik wil nieuwe *stapvoet*
Roxxx schreef:Kozz schreef:
Weet iemand waar in Belgie eventueel de smits kunnen gekocht worden?
Hoe weet je bv wanneer er voldoende lucht in de kamer gepompt is bij de marquis schoenen?
Lopen de paarden de eerste keer niet beetje raar op die schoenen?
Beginnen niet te bokken ofzo?
ik pomp ze niet al te veel op, wel genoeg zodat ze goed blijven zitten en niet kunnen verschuiven.
die van mij liep er zo mee weg, op ongelijke wegdelen heeft de schoen genoeg grip en ook tijdens glad weer zijn ze super.
je paard kan iets schrikken als je de luchtkamer oppompt maar voor de rest merkt hij er niks van. ze blijven goed zitten zelfs als je door modder met hem draaft etc.
ik doe eerst de voorkant van zijn hoef erin schuiven en daarna zet ik zijn hoef neer en voila
Roxxx schreef:hoi kozz,
ik zal van de week info naar je opsturen, ik heb een folder en prijslijst. maar je kan evt ook vrijblijvend info vragen aan horsebalance uit Hoogland (Amersfoort). info@horsebalance.nl
hier heb ik mijn schoenen gekocht.
maten zijn:
Maat 0: hoefbreedte 9,5-10,9 cm.
Maat 1: hoefbreedte 11-11,9 cm.
Maat 2: hoefbreedte 12-12,9 cm.
Maat 3: hoefbreedte 13-13,7 cm.
Maat 4: hoefbreedte 13,8-14,7 cm.
Maat 5: hoefbreedte 14,8-15,7 cm.
pony25 schreef:Pmarena heeft ze gehad maar ook die had problemen met de breedte kan ik me herinneren.
marina schreef:Dat is mooi Pony!
Ik wist helemaal niet dat ze die dingen ook bij piaffe hadden. Ik heb 15 euro per schoen meer betaald!
Zondag ben ik tot 4 keer toe een schoen verloren, heel irritant. Eigenlijk moet die draad korter, maar weeet iemand of je die zelf korter kan maken?