Shay2002 schreef:Bij deze, ik zoek oplossingen, ik hoef niet 1000 keer aangevallen te worden, houd je gewoon ontopic, fijn dat jullie allemaal de perfecte stalling hebben, fijn voor jullie! Ja stallingen staan vol, nee deze stal is al niet om de hoek en als je nieuw bent met paarden dan probeer je een goede plek te vinden, ........ Weer iets van geleerd, beter zelf maar aanmodderen dan eventuele adviezen vragen en zo afgebrand worden want daar gaat het in de toekomst van verbeteren.
Ik snap dat je je aangevallen voelt, maar probeer dat gevoel even in de juiste context te plaatsen en vat het niet te persoonlijk op. Want waar iedereen op doelt is paardenwelzijn. En voor jouw paard is dat op dit moment niet in orde en dat realiseer je jezelf ook wel. Een hoefschoen tegen schrapen lost niets op, en is een lapmiddel.
Je hebt een heleboel feedback gehad waarom deze stalling niet ok is. Neem ze ter harte voor je paard, en doe er wat mee. Je paard vertelt je van alles, luister ernaar, en probeer het op te lossen. Daar wordt je zelf ook gelukkiger van want niets is ellendiger dan thuis te zitten, of op het werk, en te weten dat je paard het niet goed heeft.
Met betere indicatie van de omgeving waar je ze zou willen hebben is er wellicht iemand die wat voor je weet. Het heeft mij ook heel wat zoekwerk gekost, en verhuizingen omdat het onderkomen toch niet passend was, voordat ik een prima plek vond.