Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Ik durf zo niet te zeggen aan welk achterbeen hij kreupel is maar hij brengt ze beiden niet onder en is heel ongemakkelijk in zijn beweging. Ik zou ook niet aan de slag gaan met chiro’s en peuten maar naar een kliniek rijden en dit laten nakijken. Een goede kliniek weet waar ze moeten beginnen qua onderzoek. Het lijkt mij inderdaad een soort van uit het bekken te komen.
vladimir1979 schreef:Thatgrumpyh schreef:Het is wel belangrijk om te melden dat Taru niet meer praktiserende dierenarts is. Terwijl veel mensen denken dat het zo is...
Als ik jouw was zou ik een dierenarts bellen en niet iemand die niet een diagnose mag stellen. Anders gaat ze toch zeggen dat je naar clinic of dierenarts moet en heb je al geld gebruikt..
Op de website van de kliniek waar zij werkt staat gewoon dat zij dierenarts is. Jezelf zo noemen als je dat niet bent is strafbaar: als ze haar accreditatie ervoor heeft, en zich niet uit het register heeft laten schrijven, is ze toch gewoon bevoegd dierenarts? Belangstellende vraag, ik ken Taru niet persoonlijk, maar werd nieuwsgierig na je opmerking
Cemlys schreef:met longeren bedoelt ze vast niet, lekker bijzetten en gaan trainen, je kunt ook rustig los in stap beweging geven, zodat hij gecontroleerd beweegt zonder gek te gaan doen bij bv losgooien.
Ik vind het van de zotte dat iemand met kennis en kunde gewoon afgeschreven wordt als een of andere amateur die niet weet waar ze mee bezig is. Bokt op zn best weer.
Ts wacht gewoon volgende week af, hou hem in beweging maar dan op een rustige manier, zeker als het gevallen is moet hij nu niet te gek doen of stilgezet worden. Hij is niet schokkend zwaar kreupel of fractuurmank dus hij overleeft het echt tot volgende week. Ondertussen kun je kijken of de klachten minder worden met rust, horen wat zij erover te zeggen heeft en als ze het niet vertrouwt dan zal hij doorverwezen worden. Tijd zat nog om dan uit te zoeken waar het weg komt.
The_Cat schreef:De laatste keer dat je paardje kreupel was, kwam dit toen ook vanachter uit? Is dat toen verder onderzocht geweest? Hoelang heb je hem al? Heb je hem laten keuren toen je hem kocht?
nanoukkie schreef:Is de laatste foto van toen je hem net kreeg, of nu? Hij is anders ook sowieso te mager. In verband met het kreupel lopen inderdaad liefst zo snel mogelijk iemand naar laten kijken. Mijn dierenarts zou de dag zelf al zijn gekomen.