Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trysteffy schreef:geerke schreef:Dat opdringerige lijkt mij geen goede zaak,ik zag dat ook al op je filmpje over dat hij schraal was.
Kan het daar door komen?
bigone schreef:JeanneV schreef:Schitterend al die dierenartsen die een kreupelheid op een andere plek zien.![]()
En jij ziet het ook? Makkelijk zo’n kreet .
trysteffy schreef:Hij is in het afgelopen half jaar maar 3 cm gegroeid hij is gister opgemeten op 159,2 ze zeiden dat ik hem kocht ongeveer 1,65 zou worden.
Hij staat in het gelders stamboek ik geschreven daardoor dat ie waarschijnlijk niet echt een zweefmomenten heeft maar zijn moeders kant is voornamelijk tuig en vader Gelders.
Ik zit gewoon enorm van wat moet ik doen moet het is een jong paard wat best snel geneest net als kinderen denk ik dan. Of moet ik dat niet vergelijken.
Maar van moet ik hem rontgenolische laten doen of gewoon alleen zeggen he da wilt u langs komen want ik heb het idee dat mijn jonge paard niet goed loopt. Want ik weet zeker als ze langs komen dan zie ik ze weer allemaal soorten medicijnen geven en niet echt de oplossing zoeken wat er precies aan de hand is. Ieder geval ik wacht deze week nog af eind van de week ga ik kijken hoe die loopt(niet aan de longe maar gewoon los door de bak)
Want wat ik zelf in het begin dacht hij leunt te veel op 1 schouder en dan nog balans zoeken dat ie daar door niet lekker liep maar dat zal het niet zijn denk ik...