Gezien de meerderheid vind dat ik me hier blijkbaar over aanstel zal ik het verder laten rusten. Vooralsnog blijft het mijn persoonlijke voorkeur dat ik deze communicatie niet fijn vind, dus ik zou het fijn vinden als jullie dat ook kunnen laten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maris_ schreef:Aanstellerij vind ik t niet maar het lijkt wel een beetje alsof je hem eigenlijk al liever niet als hoefsmid zou willen en een extra reden zoekt/hebt gekregen om je daarin te bevestigen. Niet negatief bedoeld hoor. Tis meer van: als je gevoel al niet goed is bij deze moet je een beslissing maken waarbij je gevoel gewoon 100% goed zit.
SEtequila schreef:De hoefsmid heeft zelf nog even zijn communicatie aangestipt![]()
Gewoon even uitgelegd hoe hij meestal te werk gaat met het inplannen van afspraken, dus ik snap zijn manier nu wel en weet dat er gewoon een heel aardig man achter de radiostilte en korte berichten zit.
Alsnog jammer dat afspraken niet verder van te voren in te plannen zijn, maar heb verder nu wel een goed gevoel bij deze smid.(dus ja, sorry hoefsmid voor mijn ontploffing...)
De before & afters van vanmorgen:[ [url=m/xQD3J9.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sWz8VS.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3wPNjH.png]Afbeelding[/url] ]
De uitleg die hij me gegeven heeft is dat mijn paard gewoon deze vorm hoeven heeft, en dat het onzinnig is om zijn natuurlijke stand te willen veranderen. Verder zou eens in de 2,5 maand bekappen afdoende moeten zijn.
Aan de ene kant twijfel ik nog steeds een beetje of het wel goed is dat hij zulke platvoeten heeft, aan de andere kant ik heb er niet voor geleerd. Dus als iedereen het hier met hem eens is, dan is het prima zo. Anders ga ik misschien nog eens een second opinion vragen.