Ondergeschoven verzenen links voor, sportpaard kopen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 15:59

Margaux_vdb schreef:
[ [url=m/D2NnWU.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/825YX1.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn oog wordt vooral direct naar de vorm van de pees getrokken. Daar zit een bolling in het verloop... Dat is, in combinatie met de hoefstand, wel erg opvallend (in negatieve zin)

MarjanB

Re: Ondergeschoven verzenen links voor, sportpaard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 16:10

Ts hoe is t afgelopen met de proefperiode?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 16:11

Ik heb in jouw schoenen gestaan TS en ik heb het destijds wel gedaan. Wellicht nog een graadje erger.
Afbeelding
10-jarige KWPN'er, M-geklasseerd en "nooit kreupel geweest". Achteraf heb ik 2 jaar met allerlei onverklaarbare kwaaltjes te maken gehad. En hoewel het moeilijk te bewijzen is dat dat echt allemaal veroorzaakt werd door die scheve voeten, denk ik wel dat dat er voor een groot gedeelte mee te maken heeft gehad. Van die 2 jaar heb ik welgeteld maar een paar weken onbezorgd kunnen rijden met het paard, en altijd onderbroken door de één of andere blessure of aandoening . En als ik nu terugkijk denk ik: had ik het maar nooit gedaan...

Als je je hart al verpand hebt aan een dier wil je het als koper liever niet horen, maar het is écht waar: koop een gezond dier, en geen dier waar al iets mee is. Het is in ieder geval een les die ik voor mezelf heb geleerd.

terpentijn

Re: Ondergeschoven verzenen links voor, sportpaard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 16:19

Ik lees net dat het door TS beoogde paard pas 4 jaar is?
En dan zulke hoeven/onderbenen? Bedoeld als springpaard ook nog, nee, TS ik begrijp dat je al verliefd bent, maar laat deze aub staan. Afgezien van de absurd hoge prijs in dit geval.... doe het niet, je krijgt er meer verdriet dan plezier van.