Babootje schreef:Je had het over een eerdere blessure? Wat was dat voor een blessure?
Is je paard altijd al zo kort?
Misschien heb je erover heen gekeken, maar nog geen antwoord op mijn vraag gezien.
Naar aanleiding van de reactie van Laurie ook even in je eerdere berichten gekeken.
In 2015 is inderdaad sclerose in de rug vastgesteld bij je paard. Daarna bleef ie op en af sukkelen.
Eind 2016 was ie zelfs zo slecht dat je overwoog te stoppen met rijden.
Je zou terug naar de DA voor foto's maar van bezoek aan de DA of conclusie zie vanaf dat moment niets meer terug tot september 2017. Toen berichtte je dat je pony voor kreupelheidsonderzoek in de kliniek gestaan, ben je zelf uit de roulatie geweest en mocht je langzaam weer opbouwen.
Is dat nog steeds de rug? Of was dat een andere kreupelheid?
Klopt het zo'n beetje wat hierboven staat?
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de pony erg slecht lopen. Soms als paarden langdurig kreupel zijn dan voel je dat als berijder ook niet helemaal goed meer. Misschien dat dat meespeelt in het overleg tussen jou en je DA. Mogelijk zijn de rugklachten van je paard verergerd; mogelijk is er nog een andere kreupelheid bijgekomen. Ik kan me niet voorstellen dat je DA jou met dit soort klachten en geschiedenis naar een osteo stuurt. Dan is het inderdaad tijd voor een andere DA.