Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

KoudbloedKim schreef:Xyzutu2, jammer dat je gelijk de conclusie trekt dat we dat niet gedaan hebben.
Met name de laatste zin stuit mij nogal tegen de borst.
xyzutu2 schreef:Ik weet niet of het zo duidelijk in de openingspost staat, maar had het gewaardeerd als je het eerst had gevraagd.[naam] schreef:Xyzutu2, jammer dat je gelijk de conclusie trekt dat we dat niet gedaan hebben.
Met name de laatste zin stuit mij nogal tegen de borst.
Ah, excuses: daar heb ik dan overheen gelezen in de openingspost.
Want ik vind het er zo -voor een ijslander- niet heel erg onrustwekkend uitzien eigenlijk. Zou zonde zijn om een hele hoge dierenartsenrekening tegemoet tegaan als het gewoon een gangenfoutje is 

xyzutu2 schreef:Ah, excuses: daar heb ik dan overheen gelezen in de openingspost.
Citaat:Ik weet niet of het zo duidelijk in de openingspost staat, maar had het gewaardeerd als je het eerst had gevraagd.
Natuurlijk had ik hiernaar kunnen vragen, maar aangezien de openingspost een opsomming leek te zijn van alles wat er al gebeurd was, leek het logisch dat al het andere nog niet gedaan was. Aangezien een second opinion mij wel het eerste lijkt wat je doet bij een complex medisch probleem verbaasde het me erg dat daar volgens jouw behandeloverzicht nog niets mee gedaan was terwijl het probleem al zo lang loopt. Maar blijkbaar dacht jij hetzelfde en was je het gewoon vergeten te vermelden. Maakt niet uit, kan gebeuren! 
- maar het 'voordeel' van een opknappertje kopen is dat je van tevoren gewoon weet dat er een hoop aan moet gebeuren en dat je dat realistisch gezien financieel ook gewoon ingecalculeerd hebt voor je zo'n paard koopt. Daardoor ben je als koper in elk geval beter voorbereid op alle medische kosten dan iemand die een kerngezonde 3jarige koopt en vervolgens totaal onverwachts elke week een andere kliniek moet bezoeken.

en dan krijg je regelmatig dus een wat gekke draf (zonder training dan he, maar zoals ik het lees is hij jarenlang niet helemaal correct gereden dus daar zit logica in).
dat bespaart een paar 1000 euro en daarna kan je ook nog verder zoeken als het niet blijkt daaraan te liggen. petitparis schreef:- inspuiting met god weet wat (slechts enkele DA's willen het inspuiten, veroorzaakt algemene ontsteking en koorts): sterk verkorte kniebanden, paslengte verschil tussen links en rechts EN soort van alelrgische reactie waardoor de stralen op 4 hoeven loskwamen (zogezegd geen verband met product). Na weken kreupelen effect vd inspuiting weg en terug bij af