Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maartje1990 schreef:Tja het paard heeft gewoon geen gevoel meer in zn voeten. Allicht dat hij beter loopt. Maar daadwerkelijk beter is het niet puur symptoombestrijding. Jammer. Desondanks succes met je paard
Kim90 schreef:Ze heeft geen ondergeschoven hielen, straal raakte de grond. Ook geen klokhoeven rare vorm of wat dan ook. Het enige wat ze heeft is dat ze ze van nature te stijl afslijt maar dit corrigeerde de hoefsmid elke 8 a 9 weken zodat dit niet gebeurde. Ze heeft bijna 3 weken met pijn gelopen en hoeven veranderden niet positief alleen negatief. Ze bleef ondanks de verschillende ondergronden toch de hele dag op het verharde vertoeven (wat ik niet begrijp met zere voeten).

Maartje1990 schreef:Varekaj: volgens mij moet je de definitie van drammen eens opzoeken. Dat was mijn eerste post in dit topic. Ik denk dat TS op een andere manier iets beters had kunnen bereiken. Opties die hier ook gegeven zijn. TS kiest er voor dit niet te doen. Vind ik jammer, maar is verder TS haar keus en is haar goed recht