Wat is beter? (draf foto's bestuderen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:33

Selientje schreef:
Azmay schreef:
Ik denk dat het niet zo zeer met balans te maken heeft als met het (niet) zuiver draven.

Dat staat heel erg met elkaar in verbinding

Uiteraard, maar het is niet zo zeer dat dit (alleen) te maken heeft met op de voorhand lopen.
Naar mijn idee kan dit ook met scheefheid te maken heeft die verder niets te maken heeft daarmee. Of door iets wat vast zit in het lichaam bijvoorbeeld.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:43

Zulke dingen zijn al lastig genoeg om uit een filmpje te halen. Laat staan een foto. Erover speculeren kan natuurlijk maar daarmee heb je nog steeds geen feiten.

Selientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:54

Citaat:
Uiteraard, maar het is niet zo zeer dat dit (alleen) te maken heeft met op de voorhand lopen.
Naar mijn idee kan dit ook met scheefheid te maken heeft die verder niets te maken heeft daarmee. Of door iets wat vast zit in het lichaam bijvoorbeeld.

Klopt, heeft ook met de links/rechts balans etc. te maken pff moeilijk die paarden :?

Janneke2

Re: Wat is beter? (draf foto's bestuderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:36

Voor wat betreft scheefheid : ik heb het idee dat de Haf op de eerste foto zijn achterhoef naast zijn voorhoef gaat zetten - dat is scheefheid.