Tot nu toe gaat het goed, ik kan normaal de stal uit mesten, zolang ze eten heeft. Ik merk wel dat ze narrig begint te worden. Ik ben benieuwd hoe ze over een week is
Morgen hoop ik weer foto's te hebben van de wondjes, DA komt morgen het verband wisselen. Ze staat nog steeds redelijk rustig, maar ze wilt nu het boos zijn wel op mij gaan afreageren (oren in de nek, dreigen met achterbenen), maar zodra ik het zie, geef ik d'r op d'r donder en dan is het weer klaar
Mooi dat ze wel blijft luisteren als ze narrig is. Elke dag is er weer eentje, hopen dat ze het een beetje vol blijft houden zo!
xClaudiaaL
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-14 20:14
Precies, we houden gewoon vol.
Dierenarts is vandaag weer geweest, verband is gewisseld. Wondjes zagen er goed uit, gelukkig. En ze was verbazend braaf, ze mocht d'r stal even uit om het verband te wisselen, en ze was gewoon heel braaf, geen gek gedrag, niks. Later nog even los laten staan in d'r uitloop en ze ging zelf al d'r stal in
Er waren toch met de ingreep zelf ook foto's gemaakt? Heb je die nog niet of wou je die niet delen of zijn ze moeilijk interpreteerbaar en houd je ze daarom voor jezelf. Of zijn er geen foto's meer gemaakt met de ingreep zelf. Ben zo nieuwsgierig eigenlijk.
Er zijn geen foto's meer gemaakt. Volgende week krijg ik de röntgenfoto's
Ziet er zeker goed uit, DA was er ook heel tevreden over
Ze is nu wel een stuk narriger, onwijs jaloers en boos als mn stalgenootje in de stal ernaast bezig is. Dan staat ze te schrapen, tegen de deur te schoppen, hoofd te schudden en dan zo erg dat ze van de grond komt met dr voorbenen. Nog even aankijken hoe dit blijft gaan en anders maar weer de da bellen met wat ik het beste kan doen.
hier Zijn wat tips voor een vrolijker paard. Gently van 3 heeft 8 weken boxrust gehad en mocht er dus absoluut niet uit. Wij hadden een slowfeeder hangen. Ik had een likit gemaakt. wilgentakken ophangen stuk dikke wilgentak en daar een beetje honing aansmeren. wortels verstoppen in de stal. lavendel sprayen in de stal
Evt bach druppels proberen of gewoon toch even advies vragen bij Bodegraven, het kan ook zijn dat ze bijvoorbeeld zeggen dat je toch al heel even mag lopen. Soms wijken ze af als een paard het nodig heeft of aangeeft. Net als dat ik met whizz al eerder meer mocht gaan stappen na zijn operatie.. Gewoon voorleggen voordat er iets gebeurt! Vinden ze prima dat je belt ..
Paard van mn vriendin kreeg een soort spuiten 1x per week of iets? toen hij op boxrust moest. Hierdoor was hij in zn geheel relaxter. Misschien even naar vragen op Bodegraven?
Thanks voor de tips! Wilgen takken hebben wij niet op het moment, weet ook niet waar ik ze vandaan moet halen. Het is toch ook niet de jaargetijden ervoor? Likit en wortels durf ik niet aan ivm suikers etc. Slowfeeder heb ik al in stal, altijd al hahah.
Bach druppels, werkt dat ook als ik het maar 1 keer op een dag geef? Ik ben zelf namelijk maar 1 keer per dag op stal en niet de mogelijkheid om vaker te gaan hahah.
Ik ga maandag denk maar even Bodegraven bellen, kijken wat zij zeggen. Ik denk niet dat ze eerder van d'r boxrust af mag, aangezien er anders weer pijnlijke uiteindes aan die zenuwen kunnen komen.
Zometeen weer naar stal, ben benieuwd hoe ze er vandaag bij staat
wilgentakken kun je ook vaak in dierenwinkels krijgen daar gebruiken ze voor papagaaien. Je kunt ook een selderijknol ophangen vinden ze lekker. Geen suikers en reinigt ook nog het lichaam.
Ik heb de foto's binnen, ik ben bezig met ze opslaan op de pc. Als iemand de foto's wilt zien, graag pb, ik wil ze niet openbaar op internet neerzetten namelijk
dan absoluut niet doen. \geen problemen opzoeken hoor
xClaudiaaL
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-14 21:30
Ik heb vandaag aan een aantal wilgentakken kunnen komen, daar staat mevrouw nu lekker van te genieten. Het 2e verband mocht er vandaag af en d'r been zag er erg goed uit