Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Neem aan dat als men een beetje nadenkt, ze zelf ook informatie opzoeken en niet klakkeloos maar iets gaan gebruiken.
En de mensen die dat wel doen, nemen ook je goedbedoelde info die je meestuurt niet aan.
bigone schreef:Ik zag vanmorgen bij de Tuinen de aloe vera gelly in de aanbieding, alles met 50 % korting, heb daar maar wat van meegenomen. Ook 98 % aloe vera en met bijna dezelfde samenstelling.
Olympia96 schreef:Hoewel ik onder de indruk ben van het resultaat van je behandeling van rotstraal, gaan bij mij wel alarmbellen af naar mate ik meer lees in dit topic.
Je geeft aan in PB's meer informatie te geven en ik kijk op de site en kan me niet aan de indruk van Multi Level Marketing onttrekken.
TS, zit ik er heel erg naast als ik denk dat jij ook een zakelijk belang hebt bij de promotie van dit product?
Olympia96 schreef:Hoewel ik onder de indruk ben van het resultaat van je behandeling van rotstraal, gaan bij mij wel alarmbellen af naar mate ik meer lees in dit topic.
Je geeft aan in PB's meer informatie te geven en ik kijk op de site en kan me niet aan de indruk van Multi Level Marketing onttrekken.
TS, zit ik er heel erg naast als ik denk dat jij ook een zakelijk belang hebt bij de promotie van dit product?