Aloë Vera bij rotstraal... Ongelooflijk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:02

Ik vind het voor zonnebrand ook heel goed werken! Heerlijk spul!
(voor (oude) littekens werkt Calendula ook super)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 11:02

Ja, maar ik geef per PB ook aanvullende informatie omdat het niet verstandig is om elk product zomaar overal op te smeren...

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:02

Zou ik ook een link mogen hebben? Ik en erg benieuwd naar de werking ervan! Heb zelf vroeger altijd iets met aloe vera gehad wat warm werd (voor op de spieren) en dat werkte altijd erg goed! Nu mn vriend weer heel erg eczeem heeft is het misschien wel het proberen waard..

edit: heb al op de facebook even vluchtig zitten lezen erover, vandaar ;)
Alleen kon geen webshop vinden..

Needje

Re: Aloë Vera bij rotstraal... Ongelooflijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:04

Neem aan dat als men een beetje nadenkt, ze zelf ook informatie opzoeken en niet klakkeloos maar iets gaan gebruiken.
En de mensen die dat wel doen, nemen ook je goedbedoelde info die je meestuurt niet aan. :+

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:05

@Saintelette: linkje staat op de vorige pagina, of je googlet even op Forever Living Products dan vind je de site meteen :)

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:07

Zou het ook wel willen proberen op litteken van Vegas, hij heeft er op zich geen last van, maar het oogt niet mooi.. Moet wel zeggen dat het niet goedkoop is, en ze rekenen ook wel door in administratieve kosten pff..

Inge_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:19

Dit klinkt goed! Mijn paard zit elke keer tegen rotstraal aan, misschien dat ik het hiermee onder controle kan krijgen...
Zou je mij een pb willen sturen met de link? :j

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 11:21

Needje schreef:
Neem aan dat als men een beetje nadenkt, ze zelf ook informatie opzoeken en niet klakkeloos maar iets gaan gebruiken.
En de mensen die dat wel doen, nemen ook je goedbedoelde info die je meestuurt niet aan. :+

De reden dat ik de link niet open in het topic heb vermeld is vooral omdat elke casus, elke persoon, elk dier en elke klacht anders is. Omdat ik al wat ervaring heb (en nog steeds geen dierenarts ben en overigens ook nooit zal worden) en de producten ken, kan ik een passend advies geven. En als ik het niet weet, dan ken ik veel mensen die de producten ook kennen en er (veel!) meer ervaring mee hebben dan ik, en kan ik mensen doorverwijzen naar hun. Als dat allemaal in dit topic gebeurt, wordt het erg onoverzichtelijk. Daarnaast is het fijn dat als je deze producten wilt proberen, je een punt hebt waar je vragen kunt stellen (vooral ook omdat de producten wel prijzig zijn!).

Maargoed, tot zover maar even...

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:53

Dank voor de link Needje, ik ga eens even kijken.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 12:10

Dat ziet er netjes uit Ilse, na relatief korte tijd.
Moet ook nog steeds aan de Gelly ;) Heb het op de Equiday gesmeerd gekregen op een ontstoken vinger en was erg blij met het resultaat. Heb het toen niet gelijk gekocht, zal dit binnenkort maar eens doen, je zal zien... wanneer ik het nodig heb, heb ik het niet in huis.
Zowel voor mezelf als de beestjes

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 15:33

Ik zag vanmorgen bij de Tuinen de aloe vera gelly in de aanbieding, alles met 50 % korting, heb daar maar wat van meegenomen. Ook 98 % aloe vera en met bijna dezelfde samenstelling.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:14

Das een goede tip, ga ik even kijken!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:23

Goede tip zeg ! Mijn paard staat op het moment op stalrust en maakt er ook een zooitje van in zn stal, vandaar dat ie ook weer tegen rotstraal aan zit.. Pb is onderweg :)

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:26

WAUW!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:41

bigone schreef:
Ik zag vanmorgen bij de Tuinen de aloe vera gelly in de aanbieding, alles met 50 % korting, heb daar maar wat van meegenomen. Ook 98 % aloe vera en met bijna dezelfde samenstelling.

Was dat deze: http://www.detuinen.nl/de-tuinen-aloe-vera-gel-99.html

Want deze staat op de site ernaast, ik weet niet wat het verschil is, behalve de prijs: http://www.detuinen.nl/de-tuinen-aloe-vera-gel-98.html

*edit: ik zie het al, de inhoud verschilt. De eerste zit veel minder in. Rijst bij mij meteen de vraag, hoe lang doe je met een pot?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:43

De inhoud? 50 ml boven en 120 ml onder :+

Edit: Dat had je al door :o

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:43

Zie mijn edit, en bijbehorende vraag!

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:41

Oeh ik zou graag ook wel een pb'tje willen, aan informatie nooit genoeg :Y)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:24

Wat een goede tip! Moet ik ook maar eens gaan proberen. :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:34

Wat een verbetering!!

Een paard bij ons op stal heeft door een aanval van een ander paard een flinke wond opgelopen aan zijn been, gehecht, maar hechtingen gesprongen, kwam iets wildvlees op, wat een andere dierenarts (behandelend arts was die dag niet beschikbaar) perse wilde wegsnijden, gevolg: flink cel woekering...
Tegen doktersadvies in, ivm met allergische reactie op verband materiaal been niet meer verbonden en gaan behandelen met Aloe Vera met propolis, je zag het wildvlees met de dag slinken :wow:
Arts is vorige week geweest, zou eigenlijk komen om wederom te gaan snijden, maar is erg tevreden hoe het been er uit ziet en behandeling mag zo blijven :)
Afbeelding
2 weken later:
Afbeelding
Inmiddels bijna niks meer van te zien :)
Onder de wond zie je de reactie op de huid van het verband materiaal.

Ik was niet bekend met deze wondzalf, maar houdt hem nu zeker in gedachten!

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:51

Hoewel ik onder de indruk ben van het resultaat van je behandeling van rotstraal, gaan bij mij wel alarmbellen af naar mate ik meer lees in dit topic.

Je geeft aan in PB's meer informatie te geven en ik kijk op de site en kan me niet aan de indruk van Multi Level Marketing onttrekken.

TS, zit ik er heel erg naast als ik denk dat jij ook een zakelijk belang hebt bij de promotie van dit product?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:02

Olympia96 schreef:
Hoewel ik onder de indruk ben van het resultaat van je behandeling van rotstraal, gaan bij mij wel alarmbellen af naar mate ik meer lees in dit topic.

Je geeft aan in PB's meer informatie te geven en ik kijk op de site en kan me niet aan de indruk van Multi Level Marketing onttrekken.

TS, zit ik er heel erg naast als ik denk dat jij ook een zakelijk belang hebt bij de promotie van dit product?

Dat was wel heel erg duidelijk vanaf het begin maar dat hoeft niet in te houden dat het verkeerd is of niet werkt, iedereen gewoon z'n gezonde verstand gebruiken.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:41

Olympia, ik denk dat dit topic meer bedoeld is ter informatie en over het delen van de ervaring die TS heeft met deze aloë producten, zoals Bigone ook zegt. Ik denk dat dat absoluut gescheiden moet blijven van het netwerkmarketing gedeelte van het bedrijf, dan zou TS het wel anders aangepakt hebben.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 21:01

Olympia96 schreef:

Binnen Forever Living zit inderdaad een marketingaspect, dat heb je goed gezien. Ik heb hier met een mod ook pb's over gewisseld en nee, ik heb hier geen zakelijk belang bij :)

Als ik dat zou hebben, dan had ik 't vanaf het begin af aan anders aangepakt. Dan zou ik de link wel direct openbaar gezet hebben, zou ik reclame maken verder op Bokt (en andere fora evt), zou ik in mijn onderschrift een link zetten... Dat doe ik allemaal bewust niet!! Ik gebruik de producten zelf en van daaruit heb ik deze ervaring met dit product en dat wilde ik graag delen, omdat ik zelf heb ervaren hoe vervelend het is als je paard rotstraal/slechte stralen heeft.

Ik wilde echt puur en alleen deze ervaring delen. Ik ben helemaal niet bezig met het commerciële aspect van de marketing (lees: ik studeer fysiotherapie (pittige opleiding), ik heb een eigen paard, ik werk in de thuiszorg om mijn paard te kunnen betalen en wat te sparen en ik heb ook nog een sociaal leven ;) ). Wat dat betreft ben ik ook gewoon naïef; ik had helemaal niet zo veel reacties verwacht op dit topic.

Daarentegen wil ik wél de mensen die het willen proberen (in wat voor casus dan ook, rotstraal, eczeemklachten, wonden, jeuk, brandplekken, insectenbeten, spierpijn, bij mensen of dieren, wát dan ook) de juiste producten aanbevelen omdat het echt goede, mooie en natuurlijke producten zijn. En dan nog hoeven ze dat wat mij betreft helemaal niet bij mij te bestellen, ik verwijs ze net zo lief (al dan niet liever) door naar iemand anders, omdat ik ivm mijn eigen drukte niet zoveel energie heb om dat er allemaal bij te regelen. Het zou super jammer zijn als mensen - uit onwetendheid - niet het product gebruiken dat bij dat klachtenpatroon het beste zou kunnen helpen. Dat doet het product teniet, want 'dan helpt het niet' terwijl er wel degelijk een goed resultaat uit voort had kunnen komen bij gebruik van een ander product (en ja, deze fout heb ik al eerder gemaakt door iemand niet het juiste product mee te geven, toen ik zelf nog praktisch geen ervaring had ermee). Daarbij vind ik het ook heel erg belangrijk dat mensen een "vaste" plek/persoon hebben waar ze vragen kunnen stellen over de producten. Ook daarover heb ik het met een mod gehad, en om dit topic centraal te houden is besloten om een aanvulling die ik voor in de OP had geschreven, niet te posten. Omdat dit topic dan over dít product bij déze aandoening blijft gaan, en niet over allerlei andere producten bij allerlei andere aandoeningen. Daarbij, als mijn topic een insteek had gehad op gebied van marketing en ik hier zelf iets aan willen verdienen, was hij ook op slot gegaan.

Ik heb niets te verbergen voor de buitenwereld. Het is absoluut niet mijn doel hier geld mee te verdienen (immers, ik heb ander werk en ik word opgeleid tot fysiotherapeut, dát is waar mijn hart ligt). Als iemand anders hier nog vragen over heeft, voel je gerust vrij ze te stellen. Ik ben alleszins bereid hier transparant over te zijn, maar als ik dit al in mijn OP vermeld had, dan "was het doorgestoken kaart" en dat is absoluut niet zo!!

Ik hoop dat 't helder is zo :)

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:12

Ilsiie schreef:
Ik hoop dat 't helder is zo :)

Jazeker! :) Ga je tip wel onthouden hoor, daar niet van :+