Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sieb81 schreef:@BigBen, komt wel neer op wat de dierenarts heeft gezegd. Hij noemde dit hoge/lage overhoef. Dit heeft ze alleen rechts, maar loopt dus wel op beide voorbenen kreupel met slepende achtervoeten!
@karev, mijn paard liep de eerste 2 weken nadat ze op ijzers was gezet ook als een zonnetje, nu helaas niet meer! Wellicht bij jou toch een ander probleem?
@WhysoWhite, hoe oud is jou paard geworden dan? En ben je wel of niet blijven rijden?
sieb81 schreef:oeiii...Sorry voor mijn verlate reactie.Sonneke: Bij mijn paardje geeft de verbening al woekering op het (kootbeen?) ze loopt onregelmatig, kort en stijf! En ja wanneer heeft je paard pijn, ik weet dat als ik rij dat ze pijn heeft maar als ze rond kan scharrelen merk ik niks aan haar!
Sinds wanneer weet je dat jouw paard dit heeft en sinds wanneer kan je haar niet meer rijden?
Sonneke schreef:Even alles bij/nagelezen, ik zag nog een reactie van Bigben.
Er zijn nu 2 dierenartsen, waaronder een zeer gerenommeerd -paarden-chirurg, die alle twee aangeven dat mijn merrie wel pijn heeft, afkomstig uit haar voeten.