Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marianbv schreef:Krijg het idee dat ze groeipijnen heeft als ze linksom gaat.
Ik zou haar )of hem' eerlijk gezegd nog even op de wei gooien tot ze wat meer is uitgegroeid en het dan weer eens proberen.
Krijg ook de indruk dat je haar hier absoluut niet blij mee maakt )niet aanvallend bedoelt ik kijk nu alleen naar het beestje'
Air schreef:Eerlijk gezegd zal mij het nieteens verbazen als je dit zelf veroorzaakt hebt.
Een 2 jarige longeren, laat staan zo'n groot ras wat nog langer nodig heeft om uit te groeien..... dat is vragen om problemen
Dobel schreef:Ze loopt zo sinds vandaag ze heeft gister een nieuwe wei gekregen en toen nog hard gerend en gek gedaan omdat ze altijd uit haar dak moet gaan als ze een nieuwe wei krijgt toen was er niets aan de hand. Er komt morgen een vriendin van me kijken die bij de DA werkt en geleerd heeft aan een paardenschool
Dobel schreef:de vorige keer was het wel wat minder en had ze op bevroren land gelopen, daar hebben we toen ook wel een DA bijgehaald die dacht dat ze gewoon was uitgegleden en daardoor wat stijf was (toen had ze toevallig ook een groeispurt).
Dobel schreef:[ Video ]
Longeren en filmen is moeilijk zeker een jong paard dat pas net weet dat ze rond me moet lopen haha maar hierbij het beeld.
Lon schreef:Wanneer je kennis dusdanig beperkt is dat dit niet als kreupelheid herkent, kun je over een paar weken ook niet beoordelen of je paard weer rad is.
Ik vind dat je naar je dier verplicht bent om hier morgen een dierenarts bij te halen. Je paard heeft pijn, en aan de mate van kreupelheid te zien veel meer dan een beetje. De dierenarts kan je adviseren wat te doen en over enige tijd nogmaals kijken of de kreupelheid verbeterd is.