Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BaileyMix schreef:Ik heb het idee dat ze vanachter niet helemaal lekker loopt, maar ik weet er niet veel vanaf hoor!
Berdien schreef:Ik heb ook gelezen dat je haar veel moet 'ondersteunen' met de zweep. Zowel buiten als in de bak krijg je haar niet voldoende voorwaarts. Is dat een karakter iets of kan ze gewoon niet harder? Zijn maar weinig paarden die je buiten ook echt vooruit moet slaan, om het maar even grof te zeggen.
senna21 schreef:Als het paard na behandeling door een osteo slechter is gaan lopen, vraag ik mij af of diegene misschien toch iets niet helemaal goed heeft gedaan.
Eerst DA, dan pas verder kijken.
Een DA die a.d.h.v. een filmpje zegt dat een paard niks mankeert en pas komt als een paard kreupelt, zou ik er ook niet bijhalen.
riagr schreef:de DA is heel eerlijk zeg je: als je nu iets wil, kun je beter naar de kliniek gaan voor foto's oid. Dat is dus nodig voor goede diagnostiek. Vind het dan wonderlijk dat er in 1 moeite door gezegd wordt dat klachten als deze vaak met een passende training ook goed te verhelpen zijn..
Welke klachten bedoeld je DA dan? Er is toch geen diagnose? Hoe weet hij dan dat een passende training zou helpen? Het is toch niet duidelijk wat het is?
Wat je DA eigenlijk zegt is: wacht maar tot het erger is, dan kan ik het makkelijker zien...
Tja..
Wat het ook is, je paardje loopt in het filmpje in de OP niet fijn. Daar zijn we het over eens. Wat het is, is onduidelijk. Dan zou ik zelf, bij de eerste de beste herhaling van de klacht, toch echt bij de kliniek staan.
En dan kan het best dat het niets is, dat het alleen maar een "trainings"-probleem is. Maar dat weet je dan wel zeker! En dat is wat mij betreft dan toch te verkiezen boven rustig doorproberen om misschien later te ontdekken dat er wél wat aan de hand is.