Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben benieuwd wat ze gaan vinden.
Hoop gehuppel en trekken met zn hoofd.
Duidelijk verschil dus.
) Toen liep ie linksom al duidelijk beter, maar rechtsom juist een stuk slechter. Ook de rechterkogel werd ingespoten en wat een verschil toen!! Op het harde liep ie vrijwel probleemloos, niet meer zo kort en krampachtig. En in de binnenbaan liep ie ook echt vele malen beter. Geen gehuppel meer, gewoon rad en niet zo harkerig.
) voor 10 dagen. DA hoopt dat zn knie een vervolg is geweest van zn pijnlijke voeten. Als ie 3 weken op ijzers staat moet ik m bellen hoe de zaken ervoor staan. Er kunnen dus 2 dingen gebeuren. A. De voeten waren de daadwerkelijke boosdoener en dan is het met speciaal beslag als het goed is verholpen. Of B. de knie is toch ernstiger en veroorzaakt misschien toch ook voor een deel zn kreupelheid. Al is zn knie niet verdoofd geweest en liep ie vrijwel zuiver nadat zn voeten verdoofd waren.
Kelly_Taco schreef:Op het zachte hebben ze juist wel last van de voeten omdat ze in het zand zakken en zo dus over de hele hoefzool druk krijgen, niet alleen op de draagrand.
Voor nu dus een gunstige prognose, fijn.
Maar bij Umpire is dat niet het geval geweest gelukkig, maar nu ik het weet hou ik er natuurlijk wel rekening mee.
Iedereen vond m natuurlijk schattig, ook de DA's en assistenten. Tot ie tot 2 keer toe recht overeind stond bij het inspuiten en de buigproef
Toen werd er toch maar een praam gehaald (ach die hebben we vast niet nodig met zo'n kleintje). Alle paarden waren ook bang van m
Moest m longeren in de binnenbaan, maar daar waren 2 mensen aan het rijden. Die moesten serieus de bak uit omdat ze bijna van hun paard werden gelanceerd nadat Umpire een bescheiden sprintje trok
Zo klein als ie is 
Nouja als ik m daarmee goed kan houden en weer lekker met m aan de gang kan is het me meer dan waard hoor! Absoluut. Als dit de oorzaak is dan kan ik alleen maar blij zijn, dit is relatief goed te verhelpen.