Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melanie5 schreef:@CoRiNa1983: dank voor de link, ik heb even gekeken en het is voornamelijk koel producten. Ik moet even overleggen met de arts wat hij ervan vindt.
@simodi: de shet is erg lief en rustig met veulens, hij zal niets doen. Normaal is het veulen altijd met hem aan het spelen, dus ik denk wel dat het stimuleert.
Nu ga ik even aan werk, want ik moet nog een hoop doen.
quartel schreef:Fijn ook dat die Traumeel wat lijkt te doen voor de kleine.
Wat moet jij blij geweest zijn dat kleine ding vanmorgen zo te zien
Mallodie schreef:Toen ik daarnet de eerste pagina van het topic las dacht ik 'Oohnee, dat is een vogel voor de kat!'
Maar dat ventje is verdorie een vechtertje! En naarmate de berichten volgde kreeg ik stilaan een glimlach op mijn gezicht. Ik duim alvast mee voor deze kleine makker!!
Melanie5 schreef:er is net een punctie gedaan. Hak gewricht is schoon. Knie kwam een klein vlokje uit. Dit wordt op kweek gezet en maandag hoor ik de uitslag. Gewrichten zijn wel wat opgezet dus er is een kans dat daar toch ook wat zit. Hij is in elk geval al beter dan gisteren. Linker been is weer soepel en hij loopt weer net mams mee. Mams is ook weer liever tegen hem.
corina kan jij mij een link pb en?
tamary schreef:Melanie5 schreef:Vanmiddag toen ik aankwam, sprong hij gelijk overeind en draafde op 3 benen weg.
Lees ik dat goed? Kan hij weer liggen(d slapen) en opstaan?