sharontucker schreef:@capopjekop tja ik ben de eigenaar niet.. db is vorige week nog geweest alleen toen liep ze goed zijden ze
Dat zeg ik ook nergens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MariekeB schreef:shilady schreef:Als het mijn verzorgpony was kon het geld me even niet schelen het dier lijd en als jij geld hebt maar je doet er niks aan ben je in mijn ogen ook schuldig aan dierenleed ! En idd het poedertje was helemaal niet duur
Wat een onzin, de TS is 13, waar moet ze dat van betalen. Meer dan zakgeld zal ze niet krijgen.
shilady schreef:meredith schreef:welke van die pony,s die je verzorgd is het nu?? heb even je berichtjes doorgenomen,maar kom niets tegen over alle ellende van je pony. Vlgs mij zit jij je te vervelen
zou het dan toch weer een vakantie verhaal zijn
Sonja schreef:De hoef is nu wat bol aan de onderkant ipv iets hol.
De pony is gevoelig op de zolen, en ik ben geen veearts, maar vermoed idd wel een lichte (!) bevangenheid bij dit dier. Echter GEEN ernstig doorgekanteld hoefbeen. De zool is niet doorboord, het paardje staat niet in de typische bevangen-houding, en reageert daarvoor ook onvoldoende op knijpen op de zool.
Elin_ schreef:Ja ,maar als TS haar moeder het niet eens goedvind om in een NOOD situatie waar paardje ontzettend lijd (hoefbevangen heid of niet ) iets anders mag betalen .. zou ik al helemaal niet zelf gaan aanproberen.
Al is het niet zo hefttig ,moet toch DA bij komen , moet toch behandeld worden.
Als niemand dit wilt of kan betalen kan het paardje beter ingeslapen worden.